یک منبع وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد که تلاش دشمن صهیونیست برای شکستن موازنه بازدارندگی شکست خورده و مقاومت اسلامی لبنان حافظ تمامیت ارضی لبنان است.

حزب الله لبنان: تلاش دشمن اسرائیلی برای شکستن موازنه بازدارندگی را خنثی کردیم

قدس آنلاین؛ به نقل از رای الیوم، یک منبع وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد که تلاش دشمن صهیونیست برای شکستن موازنه بازدارندگی شکست خورده و مقاومت اسلامی لبنان به وظیفه ملی خود که دفاع از اراضی لبنان و وحدت و حاکمیت آن است، عمل می کند.

این منبع در گفتگو با روزنامه لبنانی الدیار گفت: اسرائیل اقدام به حمله کرد و مناطق خالی را هدف قرار داد که مقاومت هم مناطق خالی را در واکنش به این حملات ددمنشانه به حاکمیت لبنان، هدف قرار داد.

منبع مذکور تاکید کرد: کابینه جدید اسرائیل با این حملات خود به مناطق لبنانی خواست که قواعد درگیری را تغییر دهد و معادله جدیدی تثبیت کند و موازنه بازدارندگی را از بین ببرد اما پس از واکنش مقاومت شکست خورد.

این منبع افزود: ارزیابی من این است که دشمن صهیونیست از رویارویی با حزب الله عقب نشست.

منبع وابسته به حزب الله لبنان به روزنامه الدیار گفت: مقاومت به وظیفه ملی خود که دفاع از لبنان و مرزها و حاکمیت آن است، می پردازد. حزب الله حامی کرامت لبنان و وحدت و تمامیت ارضی آن است.

این منبع ضمن انتقاد شدید از منتقدان حزب الله تاکید کرد: آنانی که علیه مقاومت موضع می گیرند، نه حمله اسرائیل را مورد انتقاد قرار می دهند و نه آنرا محکوم می کنند و حمله به کشورشان را موضوعی عادی می پندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.