دبیرکل حزب الله عراق گفت: امروز کسانی فریاد ولایت مداری را می سرمی دهند به گونه ای هستند که نایب امام زمان(عج) را حمایت نمی کنند وادعای حمایت از امام زمان(عج) را دارند.

کسانیکه نایب امام(عج) را حمایت نمی کنند از امام عصر(عج) حمایت نخواهند کرد/ جمهوری اسلامی ایران بهشت کشورهای جهان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاومت اسلامی و دبیرکل حزب الله عراق در پیش نشست سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی که در مجموعه فرهنگی ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهارکرد: برای مردم عراق، سوریه و لبنان، کشور ایران نعمت بزرگی محسوب می‌شود. باید در نظر داشت که نقشه و هدف اصلی دشمنان ولایت فقیه است.

وی ایران را کشوری قدرتمند و دارای امنیت دانست و افزود: به گفته سیدحسن نصرالله، امام خمینی رحمت الله علیه نهضت اسلامی را با یک فریاد شروع کرد، نهضت و انقلابی که ثمر تلاش همه انبیا و اولیا الهی است و آن استقرار حکومت اسلامی در جهان می باشد.

دبیرکل حزب‌الله عراق، با بیان اینکه ایران، بهشتی در میان کشورهای جهان می باشد، گفت: حضور ایران در جبهه مقاومت و حضور مقام معظم رهبری نشانه قدرت  این جبهه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را امتحان عصر غیبت دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه، امتحان بزرگ ما در زمان غیبت حضرت صاحب الزمان (عج) است و باید تلاش کنیم تا مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که خود را سرباز ولی فقیه می‌شمردند، در این امتحان الهی سربلند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین الحیدری تأکید کرد: شهید سلیمانی، فردی ایرانی بود، اما در عمل به همه امت اسلام می اندیشید و در مسیر مقاومت اسلامی، قطع دست ظالمان برای یاری رساندن به مظلومان و جهاد در راه خدا را با همه وجود دنبال می کرد. تردیدی نیست که اگر مکتب امام خمینی (ره) نبود، قاسم سلیمانی هم به این درجه از رفعت و معرفت نمی رسید.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله بیان کرد: امام خامنه ای در نگاه شهید سلیمانی، ولی فقیه زمان و جانشین امام عصر (عج) بود و به همین دلیل خود را در ایشان فنا کرده بود و همواره از معظم له تبعیت می کرد. باید گفت همه پیروزی هایی که حاج قاسم به دست آورد، ثمره رهبری شخصیتی مانند امام خامنه ای بود.

وی اضافه کرد: در عین حال باید دانست که ولایت فقیه، امتحان بزرگ ما در زمان غیبت حضرت صاحب الزمان (عج) است و باید تلاش کنیم تا مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که خود را سرباز ولی فقیه می شمردند، در این امتحان الهی سربلند باشیم.

دبیرکل حزب الله عراق خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله معتقد بود و می فرمود؛ او(حاج قاسم سلیمانی) پس از امام خامنه ای، حجت خدا بر ماست، در عین حال که سید حسن نصرالله هم به حاج قاسم عشق می ورزید و او را فرمانده ای مقتدر و معتقد می دانست.

وی تأکید کرد: مکتب حاج قاسم، همان مکتب امام خمینی و امام خامنه ای است و اگر کسی که می گوید پیروی امام عصر(عج) روحی فداه است، اما توجهی به نایب برحق امام عصر(عج) ندارد، بدون تردید حمایتی از حضرت صاحب الامر(عج) نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین الحیدری تصریح کرد: در جریان حضرت مسلم و مردم کوفه، کسانیکه مسلم بن عقیل را حمایت نکردند بعدها در کربلا به امام(ع) خود رحم نکردند.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.