نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

فلسطین: جامعه جهانی در مقابل رژیم صهیونیستی فلج شده!

«ریاض منصور»، نماینده فلسطین در سازمان ملل با ارسال پیامی به «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل، «ولکان بوزکر» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و «تی اس تیرمورتی» رئیس شورای امنیت برای ماه اوت، با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، از این سازمان خواست با ایستادگی در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی از جان غیرنظامیان محافظت کند.

منابع آگاه اعلام کردند در این نامه به وضعیت بحرانی در سرزمین‌های اشغالی که در نتیجه ادامه سیاست‌ها و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی به وجود آمده است، از جمله اوضاع شرق بیت المقدس اشاره شده است.

ریاض منصور در ادامه این نامه اعلام کرد: مصونیت از مجازات رژیم اشغالگر ، باعث جسارت یافتن آنها در عدم پاسخگویی می شود.

ریاض منصور با ابراز تاسف از سکوت جامعه بین‌المللی در مقابل کشته شدن کودکان، زنان و غیرنظامیان گفت: جامعه بین‌المللی در مقابل این جنایات سنگین فلج شده است.

روز گذشته منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کردند «عماد دویکات» ۳۷ ساله در پی افزایش تنش میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در منطقه «بیتا» واقع در جنوب نابلس، به ضرب گلوله جنگی این نظامیان به شهادت رسید.

دویکات هفتمین فردی است که از زمان ایجاد یک پایگاه نظامی در ماه گذشته به دست نظامیان صهونیست و با استفاده از گلوله جنگی به شهادت رسیده است.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی با هجوم بردن به محله «شیخ جراح» تلاش می‌کنند فلسطینیان ساکن آن را از خانه‌های خود بیرون کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.