سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.

پیام سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
به نام خداوند جان و خرد
جان نباشد جز خبر در آزمون                        
هر که را افزون خبر، جانش فزون

در دنیای پر تلاطم امروز ،با توجه به شتاب و سرعت و گردش اطلاعات و تحولات سریع سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی، نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و انکار شدنی نمی باشد، همچنین به دلیل رشد آگاهی های عمومی و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه در حوزه های مختلف ،نقش رسانه ها ،پیام رسان ها خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ها جمعی و اجتماعی در تحوّلات انکار ناپذیر است.

رسانه ها در حال حاضر یکی از ارکان اصلی آگاهی بخشی عمومی و نقش آفرینی در ساختارسازی و مهندسی فرهنگی و اجتماعی و فرهنگ عمومی جامعه محسوب می شوند.

با عنایت به فرارسیدن ۱۷ مرداد که یاد آور ایثارگری و رشادت و از جان گذشتگی خبرنگارانی چون شهید محمود صارمی ، شهید محسن خزائی است که تا پای جان برای انجام رسالتی که بر دوش گرفته بودند، ایستادند و صفحات  تاریخ را با خون پاکشان رنگین ساختند، ضمن تبریک این ایّام و قدر دانی از زحمات کلیه اصحاب خبر و رسانه، توفیقات روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.