بازی پایانی جام حذفی فوتبال کشورمان امشب ساعت ۲۱ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

مجیدی و نکونام  به دنبال نخستین جام

دیداری که برای کاپیتان‌های سابق استقلال که حالا یکی سرمربی فولاد خوزستان و دیگری هدایت آبی پوشان تهرانی را برعهده دارند، حساسیت بالایی دارد. علاوه بر این با توجه به اینکه استقلال سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورده است، طبیعتاً برای نکونام و شاگردانش این بازی که مستقیم آن‌ها را به آسیا خواهد برد از اهمیت دو چندانی برخوردار است. استقلال به همراه فرهاد مجیدی برای دومین سال پیاپی است که به دیدار پایانی این مسابقات راه پیدا می کنند که فصل گذشته در دیدار پایانی در برابر تراکتور شکست خوردند و جام قهرمانی را از دست دادند و حالا با توجه به اینکه امسال نیز در لیگ برتر نتوانستند قهرمانی را بدست آورند بدون شک قهرمانی جام حذفی می تواند هدیه‌ای برای هوادارانشان باشد تا در روزهایی که رقیب سنتی‌شان پی در پی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می‌برد، جامی را کسب کرده باشند. از جمع نفرات سال قبل علی کریمی و هرویه میلیچ جدا شدند. از سوی دیگر شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل فولاد بازی کند و سیدحسین حسینی و محمددانشگر دو بازیکن محروم آبی پوشان در فینال هستند. همچنین عارف غلامی نیز چند هفته قبل رباط صلیبی اش پاره شد و مجوز حضور در فینال را نخواهد داشت. آبی‌پوشان تهرانی اگر بتوانند پیروز نبرد نصف‌جهان باشند برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی می‌شوند و رکورد خودشان را ارتقا خواهند بخشید.

نخستین جام در دستان فرهاد یا جواد؟

استقلال که برای رسیدن به فینال، چهار تیم لیگ برتری را حذف کرد، امیدوار است امشب نیز بتواند برای دومین بازی متوالی، فولاد را شکست دهد و فرهاد مجیدی با یک‌سال تاخیر به قولش درباره قهرمانی در جام حذفی عمل کند. فرهاد آمار فوق‌العاده‌ای جلو مربیان استقلالی شاغل در لیگ دارد و به جز علیرضا منصوریان بقیه مربیان – نکونام، رحمتی، قلعه‌نویی(دو بار) فیروز کریمی و فراز کمالوند را شکست داده و امیدوار است برای دومین بار نکونام را شکست دهد. نکونام هم مثل مجیدی به دنبال نخستین جامش در مقام سرمربی است و می‌خواهد در دومین سال حضورش در اهواز، یک جام به هواداران فولاد هدیه دهد .

غایبان بزرگ

در روزی که سرخپوشان خوزستانی با تمام قوا به نصف جهان رفته اند استقلال سه مهره تأثیرگذار و کلیدی‌اش را در اختیار نخواهد داشت تا کار برایش در مقابل شاگردان نکونام سخت شود. فرهاد مجیدی - سرمربی، سیدحسین حسینی و محمد دانشگر سه محروم تیم فوتبال استقلال در دیدار نهایی جام حذفی  مقابل فولاد خوزستان هستند که بدون شک حاضر نشدن سرمربی آبی‌پوشان روی نیمکت می‌تواند پوئن مثبتی برای فولاد باشد.

نکونام:‌ نتیجه در زمین مشخص شود

سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از فینال جام‌حذفی مقابل استقلال اظهار کرد: استقلال همیشه تیم بزرگی است و هر سال برای قهرمانی می‌جنگد. این شرایط را مقداری سخت می‌کند. تیم ما هم نشان داده در دیدارهایی که در اندازه خودمان ظاهر شدیم و بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشتند، توانستیم هر تیمی را شکست بدهیم. نکته مهم این است که هر دو تیم هم قطعاً توقع دارند نتیجه این دیدار در زمین مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.