قرارداد «محمد بنا» و «غلامرضا محمدی» سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین کادر مربیگری این ۲ تیم با پایان بازی‌های المپیک به اتمام رسید.

پایان قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی کشتی/ بنا و محمدی ابقا می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی در بازی‌های المپیک توکیو در حالی برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید که یک مدال طلا از سوی محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، نقره وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد از سوی حسن یزدانی، برنز وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی از سوی محمدهادی ساروی و برنز وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد از سوی امیرحسین زارع به دست آمد.

همچنین ۳ عنوان پنجمی از سوی محمدعلی گرایی و امین میرزازاده در وزن‌های ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد از سوی رضا اطری عملکرد کشتی کشورمان در المپیک بود.

در کشتی آزاد مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم و در کشتی آزاد علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

حال با پایان بازی‌های المپیک قرارداد کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از جمله «غلامرضا محمدی» و «محمد بنا» به پایان رسید.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی با صدور احکام جداگانه‌ای در تاریخ ۲۴ مهر سال ۹۸ «محمد بنا» و «غلامرضا محمدی» را به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ابقا کرد.

در حکم سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران آمده است: نظر به پیشنهاد مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده این افراد (بنا و محمدی) در امر مربیگری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، به موجب این ابلاغ تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن، به سمت سرمربی تیم ملی منصوب می‌شوند.

حال باید دید که کادر فنی تیم‌های ملی با توجه به فاصله حدود ۲ ماهه تا پیکارهای قهرمانی بزرگسالان جهان دستخوش تغییر خواهد شد یا اینکه به کار خود ادامه می‌دهند.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر ماه در اسلو پایتخت نروژ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.