همدان- مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: سالانه ۱۳ تا ۱۵ هزار مشترک جدید پذیرفته می‌شود.

سالانه ۱۳ تا ۱۵ هزار مشترک جدید پذیرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، عبدالله فیاض در دفتر روزنامه قدس همدان که به مناسبت روزخبرنگار اظهار کرد: ماموریت اصلی شرکت گاز استان همدان، توسعه و ارائه خدمات گازرسانی ایمن و پایدار شامل طراحی، اجرا، توسعه، نگهداری و بهره‌برداری از تاسیسات گازرسانی و سایر منابع در اختیار و ارائه خدمات به موقع پس از فروش است.

فیاض افزود: محدوده عملیاتی شرکت گاز استان همدان در حال حاضر به وسعت کل استان با مساحتی بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع بوده که شامل ۹ شهر، ۳۱ شهرستان و یک‌هزار و ۲۳ روستای دارای سکنه است.

وی با بیان اینکه همدان در بخش گازرسانی جزو استان‌های پیشرو کشور به شمار می‌رود افزود: همدان نخستین استان کشور است که در سال ۸۸ تمام شهرهای خود را گازرسانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود : در بخش گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز در سال ۹۷ رتبه نخست را در کشور به دست آوردیم ، واستان همدان نخستین استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها شناخته شده است.

فیاض از اتمام پروژه‌های عمرانی مهم گازرسانی در استان خبر داد و با بیان اینکه شاخص آن به ۹۹.۹ درصد رسیده است در حالی که شاخص کشوری ۹۵ درصد است گفت: در حال حاضر تنها مناطق نیازمند گازرسانی دراستان مربوط به روستاهای دارای مهاجرت معکوس هستند که در این راستا عملیات گازرسانی به ۶ روستا آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان در ادامه از تامین گاز مورد نیاز صنایع ذکر شده در لیست شورای اقتصاد خبر داد و گفت: علاوه بر این٬ دیگر واحدهای تولیدی متقاضی دریافت گاز نیز در لیست ما وجود دارند که باید به آنها نیز گازرسانی شود، در مجموع سالانه به طور متوسط ۱۳ تا ۱۵ هزار مشترک سالانه پذیرفته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.