با اینکه ناصر الخلیفی در مراسم معارفه مسی اظهار داشت که امباپه می‌ماند ولی به نظر می‌رسد ستاره پاریسی خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

ساعات سرنوشت ساز فوتبال اروپا| امباپه در دو راهی رئال مادرید یا هم‌بازی شدن با مسی

به گزارش قدس آنلاین، روزهای آینده برای امباپه و فوتبال اروپا بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. با اینکه ناصر الخلیفی، ریاست باشگاه پاری سن ژرمن در مراسم معارفه لیونل مسی اعلام کرد که امباپه در پاریس می‌ماند ولی اخبار رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که ستاره فرانسوی به شدت می‌خواهد راهی رئال مادرید شود.

آ.اس در گزارش امروز خود نوشت که امباپه ساعات سرنوشت سازی را در پاریس خواهد گذراند. او امشب در مقابل استراسبورگ بازی خواهد کرد ولی پس از آن قصد دارد در روز دوشنبه در خصوص جدایی از این باشگاه با سران قطری صحبت کند.

به گفته اکیپ، رئال مادرید نیز در نظر دارد که امباپه را هر طور شده در این تابستان خریداری کند.  فابریزیو رومانو نوشت که رئال مادرید چون برای فروش ایسکو پیشنهادی دریافت نکرده حالا راضی است که اودگارد را به فروش رساند. اکیپ مدعی شد که با فروش اودگارد رئال مادرید مشکلی برای پرداخت قیمت بالای امباپه نخواهد داشت. این رسانه فرانسوی قیمت پیشنهادی رئال برای امباپه را ۱۵۰ میلیون یورو خواند.

گازتا دلا اسپورت نیز نوشت که دوشنبه روز مهمی برای پاریس خواهد بود زیرا مشخص می‌شود که آیا مسی،امباپه و نیمار مثلث پاریس را خواهند ساخت یا باید به جای امباپه به دنبال شخصی دیگر بگردیم.

قرارداد امباپه با پاریس در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد. او از تمدید قرارداد سر باز زده و پاریس نیز دلش نمی‌خواهد که سال آینده او را رایگان به رئال مادرید یا تیمی دیگر واگذار کند. به همین علت انتظار می‌رود که سرنوشت کیلیان امباپه در روز دوشنبه مشخص شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.