مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه، پیش‌دانشگاهی و فنی‌وحرفه ای در نوبت امتحانی شهریورماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت آموزش و پرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به همین منظور برنامه امتحانات نهایی تمامی رشته‌های تحصیلی دوره های متوسطه (نظری ،فنی حرفه‌ای) و پیش دانشگاهی در شهریور ماه اعلام شد.

بر این اساس، امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت انجام خواهد شد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا طراحی می‌شود. 

طبق اعلام این مرکز، دانش آموزان می توانند برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و جدول زمان بندی امتحانات را در این آدرس https://www.medu.ir/fa/news/item/۱۶۵۶۶۸۲/ مشاهده کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.