رئیس کمیته تخصصی اماکن عمومی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی گفت: کلیه اماکن اقامتی برخوردار از استانداردهای لازم و دارای مجوز پذیرش در شرایط فعلی صرفا ۲۵ درصد ظرفیت خود را می‌توانند در اختیار مسافران قرار دهند.

 اماکن اقامتی مشهد صرفا با ۲۵ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی در خصوص تصمیمات چهارمین جلسه کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی گفت: با عنایت به اهمیت نظارت و بازرسی در حوزه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیمات قرارگاه عملیاتی مقرر شد، گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت تشکیل و نظارت لازم اعمال شود.

رئیس کمیته تخصصی اماکن عمومی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی افزود: کلیه اماکن اقامتی برخوردار از استانداردهای لازم و دارای مجوز پذیرش در شرایط فعلی صرفا ۲۵ درصد ظرفیت خود را می‌توانند در اختیار مسافران قرار دهند.

وی در رابطه با لزوم امادگی واحدهای اقامتی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گفت: تدابیری توسط اداره کل میراث فرهنگی در خصوص اختصاص اماکنی برای گذراندن دوران نقاهت بیماران و واکسیناسیون در نظر گرفته شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد، در این راستا کمک‌های تجهیزاتی مدیران حوزه گردشگری به مراکز درمانی یکی دیگر از مصوبات و تاکیدات وی بود.

براتی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه زائرین و مسافرین گفت: قطعا با ایجاد استانداردهای بهداشتی و رعایت همه جانبه دستورالعمل‌ها از ناحیه مجاورین و زائرین می‌توانیم شرایط حاد کنونی را تغییر داده و با بازگشت سلامتی به میان مردم شاهد رفع محدودیت‌ها باشیم.

در این جلسه که با حضور صاحبان اقامتگاه‌های استان و مسؤولان گردشگری تشکیل شد، مهم‌ترین مسائل حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و نحوه ارائه خدمات بهداشتی در حوزه اقامت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.