مدیر بیمارستان قائم(عج) مشهد از راه اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در این بیمارستان خبر داد و گفت: از امروز سی تی اسکن بیماران کرونایی با این دستگاه انجام می شود.

سی تی اسکن جدید بیمارستان قائم مشهد برای بیماران کرونایی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن خداپرست گزارش داد: خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان قائم(عج) اقدامی ارزشمند در ایام بحران کروناست که می‌تواند موجب سرعت‌بخشی در خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی شود.

وی  اضافه کرد: برای خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان قائم مشهد ۷ میلیارد تومان هزینه شده که همه آن را بیمه ایران تأمین کرده است .

مدیر بیمارستان قائم(عج) مشهد با بیان اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در اورژانس کوهسنگی این بیمارستان مستقر است افزود: با فعال شدن این دستگاه سی‌تی‌اسکن‌های بیماران کرونایی و غیرکرونایی در دو مکان مجزا انجام می‌شود و این دو گروه از بیماران با هم در ارتباط نیستند.

دکتر  خداپرست در پایان از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی  رعایت کنند، در غیر این صورت هفته آینده با افزایش شمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم شد.

بیمارستان هزار تختخوابی قائم(عج) مشهد، یکی‌ از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و مجهزترین و تنها مرکز مغز و اعصاب در شمال شرق کشور به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.