سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: ۴۳ درصد جمعیت واجد شرایط این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با میانگین استانی با ۳۷ درصد، بیشتر است.

آمار واکسیناسیون کرونا در پاوه بیشتر از میانگین استانی است

به گزارش قدس آنلاین، فاروق سلیمی اظهار کرد: جمعیت هدف واکسیناسیون در این شهرستان بیش از ۴۵ هزار است که تاکنون ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر دوز اول و هفت هزار و ۹۰۰ نفر نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه ۱۲ مرکز واکسیناسیون در این شهرستان فعال است، افزود: دو واحد از این مراکز تجمیعی هستند که یک واحد آن به تازگی توسط سپاه ناحیه پاوه با هدف تسریع در روند واکسیناسیون راه اندازی شده است.
سلیمی تاکید کرد: همکاران بخش بهداشت و واکسیناسیون بدون تعطیلات و به صورت دو شیفت مشغول خدمات رسانی و انجام واکسیناسیون جامعه هدف هستند و استقبال مردم مطلوب است و انتظار می‌رود مشارکت بیشتر شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه برای کنترل مناسب همه گیری بیماری و دستیابی به ایمنی و سلامتی جامعه نیاز است حداقل ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند تحقق این مهم نیازمند همت جمعی و همکاری مردم با شبکه بهداشت است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه اضافه کرد: همه همشهریان همچنان شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک مناسب را در اولویت قرار دهند و در اولین فرصت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت قرمز از لحاظ بیماری کرونا قرار دارد.
شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.