مصدومیت ناگهانی سرلک در بازی با سوریه این فرصت را به عزت‌اللهی داد تا به میدان برود و کنار نوراللهی بتواند روند بازی را تغییر دهد.

برای رسیدن به جام جهانی باید بی‌رحم باشیم

او افزون بر ۳۵ بازی ملی دارد و حالا جز باتجربه هاست. گفت‌وگو با این هافبک لژیونر را با هم می‌خوانیم.

از صحنه مصدومیت شدید سرلک بگو و اینکه چگونه آماده بازی شدی؟

خیلی صحنه بهت‌آوری بود. یک لحظه همه خشکمان زد. وقتی می‌خواستم به زمین بروم همه حواسم به سرلک بود که مصدویتش چه می‌شود. بعد از بازی هم جویای حالش بودیم.

از شکل بازی تیم ملی انتقاداتی می‌شود. نظرت چیست؟

بازی اول همیشه سخت و دشوار است. نگاه کنید به نتایجی که در روز اول رقم خورد. به جرئت می‌توانم بگویم ما بهترین نتیجه را بدست آوردیم. همه تیم‌ها برای رسیدن به جام جهانی انگیزه دارند. به خصوص تیم‌های غرب آسیا که می‌دانند جام جهانی قرار است در کشور قطر برگزار شود.

 آمار نشان می‌دهد یکی از بهترین‌ها بودی.

همیشه سعی کردم در ترکیب تیم ملی بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. بازی در تیم ملی برای هربازیکنی افتخار است و این طور نیست که حتی یک دقیقه بازی کردن در ترکیب تیم ملی هم بی‌ارزش باشد. حتی بازیکنانی که روی نیمکت هم می‌نشینند باید به خود ببالند چون روی نیمکت تیم ملی نشسته‌اند. خدا را شکر فضای خوبی درتیم ملی حاکم است.

احتمال پیروزی در بازی دوم هم هست؟

ما تیم اول آسیا هستیم. بنابراین عراق هم می‌داند که چه بازی سختی پیش‌رو دارد. ما برای صعود به جام جهانی فوتبال باید تیمی بی رحم باشیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم. در مرحله قبل نشان دادیم که در سخت ترین شرایط هم می‌توانیم با برد از میدان خارج شویم. ما در بازی‌هایی که در بحرین انجام دادیم حتی مرتکب یک اشتباه هم نشدیم. دراین مرحله هم باید همان طور باشیم و حتی یک اشتباه کوچک از ما سرنزند. امیدوارم دیگر آن اتفاقات نیفتد و با پیروزی در بازی‌های نخست قطعاً از تکرار آن اتفاقات جلوگیری خواهیم کرد.

صعود به جام جهانی قطعاً برایت پیشنهادهای باشگاهی بهتری به همراه دارد.

الان همه دغدغه من موفقیت تیم ملی است. ما با خودمان عهده بستیم اجازه ندهیم اتفاقات مرحله قبل تکرار شود و به اما و اگر بیفتیم. ان‌شاء الله بعد از آن به باشگاهم می‌روم و سعی می‌کنم اوضاع را بهتر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.