پس‌از گمانه‌زنی‌های متعدد در خصوص انتخاب سرمربی جدید مشهدی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سرانجام مدیران این باشگاه نام محمدرضا مهاجری را به‌عنوان جانشین سیدمهدی رحمتی معرفی کردند.

  «مهاجری» در خانه‌ای از شن و مه

انتخاب مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید شهر خودرو می‌تواند چالشی متفاوت برای این مربی بومی به حساب آید، بحران‌های مالی و مدیریتی موجود در ساختار شهر خودرو باعث شد شاکله اصلی تیم فصل گذشته به‌کلی تغییر پیدا کند چراکه بازیکنان شاخص این تیم نظیر امین قاسمی‌نژاد و علی نعمتی از جمع مشهدی‌ها جدا شدند و از طرفی ستاره‌های نوظهور این تیم نیز به دلیل خدمت سربازی تصمیم گرفتند راهی تنها تیم نظامی حاضر در مسابقات فصل آینده شوند.

البته این تنها مشکل مجموعه مدیریتی شهر خودرو و رضا مهاجری نیست چراکه آن‌ها در شرایط کنونی با بحران اسپانسر نیز مواجه خواهند شد و طبیعتاً بدون کمک‌های مجموعه اسپانسری نمی‌توانند شرایط را برای ادامه کار مهیا کنند مگر اینکه اتفاق بزرگی در ساختار مدیریتی این باشگاه رقم بخورد.

اما موضوع بدهی‌های معوقه بازیکنان و اعضای کادر فنی سابق شهر خودرو در لیگ بیستم نیز می‌تواند چالش‌های اساسی و نگران‌کننده دیگری را برای این مجموعه به وجود آورد.یکی از بزرگ‌ترین طلبکاران مجموعه شهر خودرو مهدی رحمتی است که قراردادی سه‌ساله با این باشگاه لیگ برتری داشت و حالا می‌تواند برای وصول مطالباتش از مجموعه شهر خودرو و طلب‌های قدیمی از دوران بازیگری‌اش به کمیته انضباطی مراجعه کند که این اتفاق می‌تواند فرهاد حمیداوی و معمایی را با بحرانی بزرگ مواجه سازد.

از سوی دیگر این باشگاه لیگ برتری می‌بایست برای کسب مجوز حرفه‌ای خود فرایند تسویه‌حساب با طلبکاران خود را تا قبل‌از شروع رقابت‌های جدید انجام دهد در غیر این صورت حضور آن‌ها در رقابت‌های لیگ آتی با مشکل همراه خواهد شد.

واکنش هواداران تنها تیم لیگ برتری مشهد به اتفاقات روزهای اخیر به‌ویژه انتخاب رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی در شبکه های اجتماعی نیز متفاوت بود به شکلی که برخی معتقد بودند انتخاب مهاجری می‌تواند یک حرکت مثبت به حساب آید اما مخالفان نیز بر این باور بودند کارنامه رضا مهاجری چندان قابل‌اعتماد نیست. حالا باید دید از امروز که رضا مهاجری هدایت مشهدی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر را برعهده گرفته چه پلن و برنامه‌ای برای آینده این تیم خواهد داشت در برهه کنونی بسیاری از تیم‌های لیگ برتری با تکمیل فرایند نقل‌وانتقالات خود تمریناتشان را برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند استارت مناسبی برای رقابت‌های لیگ بیست و یکم داشته باشند اما هنوز تکلیف بسیاری از مسائل باشگاه شهر خودرو روشن نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.