۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 767461

از اموری که هر چه بیشتر باید به آن توجه شود رفاه حال زندانیان است. چه گروه هایی که بر ضد جمهوری اسلامی قیام مسلحانه نموده و مردم بیگناه کوچه و بازار را به خاک و خون کشیده‌اند...

عطوفت تا پای چوبه دار

به گزارش قدس آنلاین، حضرت امام خمینی(ره) سفارش و تاکید ویژه ای بر رعایت حال زندانیان داشته اند. ایشان به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۲ در پیامی فرموده اند:

از اموری که هر چه بیشتر باید به آن توجه شود رفاه حال زندانیان است. چه گروه هایی که بر ضد جمهوری اسلامی قیام مسلحانه نموده و مردم بیگناه کوچه و بازار را به خاک و خون کشیده‌اند و چه کسانی که با فروش و توزیع مواد مخدره فرزندان کشور را به فساد کشانده‌اند و چه سایر گناهکاران.

اینان اکنون اسیران شما هستند و به دست خود به اسارت کشیده شده‌اند. با اسرای خود، چه اینان و چه اسرای جنگی، رئوف و مهربان باشید و برادرانه رفتار کنید و زندان‌ها را به یک مدرسۀ آموزش و تربیت اخلاقی مبدل کنید، چنانچه تا کنون عمل کرده‌اید، تا منحرفان و گناهکاران شیرینی عدالت اسلامی را بچشند و به اسلام و نظام اسلامی رو آورند و از روی حقیقت توبه کنند و بازگشت به اسلام و خدای متعال نمایند که باب رحمت گنهکاران را بهتر جذب می‌کند.

حتی آن کس که مستحق حدود الهی است، از قتل و دیگر جزاها، باید از عطوفت‌ مأموران، تا پای دار و محل مجازات برخوردار باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.