پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانی که تیم‌شان را در سفر به دبی همراهی نکردند خبر ندارند که در برخی شهرها شرایط به چه صورت است.

بازیکنانی که به دبی نرفتند نمی‌دانند در زاهدان و خوزستان چه خبر است

به گزارش قدس آنلاین، منصور رشیدی درباره عدم سفر محمدحسین مرادمند، رشید مظاهری و محمد دانشگر به دبی به بهانه پرداخت نشدن مطالبات‌شان گفت: این سه بازیکن ظاهرا در این کشور زندگی نمی‌کنند و خبر ندارند چه می‌گذرد. اینها نمی‌دانند در سیستان و بلوچستان، زاهدان، خوزستان و... خانواده‌هایی هستند که مشکلات زیادی دارند و شرایط سختی را تحمل می‌کنند.

وی افزود: بازیکنان مدعی هستند که ۴۰،۵۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، این درصد تقریبا بالای دو، سه میلیارد تومان می‌شود. آیا پول کمی است؟ بحث مالیات را مطرح می‌کنند، اما بهتر نبود که خودشان در آستانه بازی با الهلال عربستان مشکل را حل می‌کردند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط این روزهای این تیم تصریح کرد: باشگاه استقلال ریخت و پاش عجیبی دارد و همه چیز به هم ریخته است. متأسفانه هر کسی در این باشگاه تفسیر خودش را دارد. پرویز مظلومی گفته که از همه استقلالی‌تر است. اگر استقلالی هستی چرا هیچ کاری انجام نمی‌دهی؟ مشخص نیست در این باشگاه چه می‌گذرد. آقای مظلومی! استقلال ۳۰،۴۰ میلیون هوادار دارد که از من و شما استقلالی‌تر هستند. مرحوم منصور پورحیدری، ناصر حجازی، اصغر حاجیلو، نصرالله عبدالله، علی جباری و ... از ما استقلالی‌تر بودند و هستند.

رشیدی خاطرنشان کرد: مظلومی یک بار سرمربی می‌شود، یک بار مدیرفنی، یک بار سرپرست و امروز عضو هیئت مدیره. او چطور می‌خواهد در هیئت مدیره مشکلات باشگاه را برطرف کند؟ جالب است که جزو مسافران دبی هم بوده است.

وی با اشاره به عدم همراهی سه بازیکن استقلال در سفر به دبی گفت: باشگاه باید با این بازیکنان برخورد کند. متأسفانه بازیکنان امروزی اینگونه هستند. بیچاره هوادارانی که غصه تیم را می‌خورند. آنها استقلالی واقعی هستند نه ما که یک گوشه نشسته‌ایم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.