وزیر اطلاعات در مراسم انتصاب معاون جدید معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه، «عدالت محوری» و «فساد ستیزی» را از شعارهای اصلی دولت مردمی دانست .

انتصاب معاون  اطلاعات و امنیت اقتصادی وزارت اطلاعات

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه‌ معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارت‌خانه گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه مبارزه با مفاسد و فسادستیزی جزو بیّنات و محکمات دستگاه اطلاعاتی است و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات معظم‌له در مبارزه با فساد و رانت مربوط به هر دستگاهی که باشد با جدیت و قاطعیت عمل می‌کنیم. 

وزیر اطلاعات "عدالت محوری" و "فساد ستیزی" را از شعارهای اصلی دولت مردمی عنوان کرد که هر دو مربوط به معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد می‌باشد و اظهار امیدواری کرد همکاران معاونت مزبور در اجرایی نمودن این دو شعار مهم موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ضمن تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد گفت: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی‌ها و غیره شد، کوتاه نیاییم. 

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به معضل قاچاق کالا و ارز با عنوان یک مشکل فسادزا در کشور و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص، نسبت به ضرورت برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز در همه حوزه‌ها تأکید و این کار را از اولویت‌های کاری آن معاونت برشمرد.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای وزارت اطلاعات، این وزارت‌خانه، در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد. به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد که مجدانه پیگیر آن هستیم.

وزیر اطلاعات در پایان با توجه به امید آفرین بودن بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جامعه، تأکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.