۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
کد خبر: 768062

پیروزی مقابل عراق با درخشش دوباره مهدی طارمی در خط آتش تیم ملی همراه بود.

در کنار سردار راحتم

مهاجمی که دراین میدان یک پاس گل داد ویک گل هم زد. اوج هنرنمایی مهدی طارمی اما کنترل پاسی بود که روی ارسال سردار آزمون انجام شد و درنهایت گل دوم ایران رقم خورد. طارمی بعد از پیروزی مقابل عراق به صعود تیم ملی بیش از همیشه امیدوار شده است.

بازهم برای تیم ملی گل زدی و شب خاطره انگیزی را پشت سرگذاشتی. البته یک پاس گل ماهرانه هم دادی.

این برد حاصل زحمات همه بازیکنان بود. من از این فضایی که درتیم ملی تشکیل شده خیلی خوشحالم و اعتقاد دارم با حفظ این اتمسفر می‌توانیم به جام جهانی برویم. پیروزی شیرینی بود به خصوص اینکه همین چند ماه قبل توانستیم عراق را ببریم. شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند تکرار برد سخت باشد، اما شکر خدا بردیم و خیلی خوب هم بردیم. مزه پیروزی دراین بازی چیز دیگری بود چون با سه گل همراه شد.

به نظر می‌رسد درکنار سردار خیلی راحتی چون حتی پاس‌های سخت او را هم تبدیل به گل می‌کنی.

آن پاسی که سردار برای من ارسال کرد خیلی حرفه‌ای بود و من فقط همان کاری را انجام دادم که باید می‌دادم.

 از سردار به خاطر بازی خوبش تشکر می‌کنم. او در شب بازی با عراق خیلی زحمت کشید. درکنار سردار و دیگر بازیکنان تیم ملی خیلی راحتم. خدا را شکر همه ما با هم رفیق هستیم. این رفاقت تیم ملی را به جام جهانی می‌برد.

اما بازی‌های کمی تا پایان این مرحله باقی نمانده است.

همین طور است. بازی به بازی جلو خواهیم رفت. از باد دو برد اول خارج می‌شویم و به دو بازی ماه بعد فکر می‌کنیم.

ما انگیزه مان را از دست نمی‌دهیم ومی‌دانیم مردم پشت سر ما هستند و دوست دارند برد تیم ملی را جشن بگیرند. اما احساس می‌کنم خیلی زود تکلیف تیم ملی در این گروه مشخص می‌شود.

یعنی زود صعود می‌کنیم؟

احساسم این را می‌گوید که خیلی زود صعود می‌کنیم و جزو نخستین تیم‌هایی خواهیم بود که صعود به جام جهانی را جشن خواهیم گرفت.

یک مجموعه بازیکن بسیار خوب درتیم ملی حضور دارند که قابلیت‌های بسیار بالایی دارند.

ما برای صعود به جام جهانی زحمت می‌کشیم و شک ندارم پاسخ این زحمات داده خواهد شد.

شب بازی با عراق ممکن بود تعداد گل‌های تیم ملی بیشتر هم بشود؟

درجریان بازی به این موضوع فکر کردم. واقعاً می‌شد گل‌های بیشتری به عراق بزنیم. آن‌ها بعد از گل دوم ما از هم پاشیدند و نتوانستند خودشان را جمع کنند. اگر می‌خواستیم تعداد گل‌های ما بیشتر می‌شد. اما به هرحال شکر خدا همین سه گل هم کافی بود.

هم ۶ امتیازی شدیم، هم برای دومین بازی کلین شیت کردیم و هم اینکه تعداد گل‌های زده ما به عدد ۴ رسید. شکر خدا همه چیز خوب پیش رفت. امیدوارم همین روند را تا پایان بازی‌های دو رفت ادامه بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.