در بازار موبایل، گوشی‌های با قیمت پایین و قیمت‌های بالا بسیار دیده می‌شود؛ اما گوشی‌هایی هم تولید می‌شوند که علاوه بر امکانات فوق‌العاده، قیمتی دارند که باور آن کمی سخت است! البته منظور از این حرف قیمت پایین در برابر امکانات بی‌نظیر است.

گوشی‌های محبوب با امکانات فوق‌العاده و قیمت نزدیک به ۸ میلیون

در این مقاله قصد داریم تا ۴ گوشی هوشمند که امکانات چشمگیر و قیمتی مناسب دارند را بررسی کنیم و شما را برای خرید گوشی با بودجه‌ای نزدیک به ۸ میلیون، که قیمتی متوسط محسوب می‌شود راهنمایی کنیم.

سامسونگ Galaxy A۲۲

مورد اول این لیست در ۲ ژوئن ۲۰۲۱ عرضه شد و امکاناتی تقریبا عالی با قیمتی مناسب دارد. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی لمسی از نوع سوپر امولد و ۹۰ هرتز قدرت نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش این گوشی هوشمند است. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر غیرقابل تعویض گوشی A۲۲ با شارژ سریع ۱۵ واتی تغذیه می‌شود.

در مورد دوربین‌ها، سامسونگ گلکسی A۲۲ در پشت بدنه‌ی خود دارای ۴ دوربین با فوکوس خودکار است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای دوربین سلفی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گذاشته شده است که با کیفیت ۱۰۸۰ قابلیت فیلمبرداری دارد که با وزن ۱۸۶ گرمی گوشی خوش دست و مناسب برای عکاسی به حساب می‌آید.

سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه ۱۱ است و برای گزینه‌های اتصال WiFi، GPS و USB Type-C را می‌توانیم اشاره کنیم. سنسورهایی که در A۲۲ کار شده است شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت را شامل می‌شود.

رنگبندی که برای این مدل میان رده انتخاب شده شامل مشکی، نعنایی، یاسی و سفید می‌شود که هر رنگی را انتخاب کنید بر قیمت گوشی سامسونگ A۲۲ تاثیرگذار خواهد بود اما محدوده قیمتی این گوشی بین پنج میلیون و پانصد هزار تومان تا شش میلیون تومان است.

شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro Max

شیائومی سری ردمی نوت خود را با مشخصاتی مورد توجه معرفی کرد؛ یکی از مدل‌های این سری Redmi Note ۱۰ Pro Max است. بهترین مشخصه این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است که با هزینه‌ای نزدیک به هفت میلیون و هشتصد هزار تومان می‌توانید یک گوشی مناسب عکاسی خریداری کنید.

صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۷ اینچ فول اچ دی+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز  سوپر امولد است و از یک چیپست Qualcomm SM۷۱۵۰ Snapdragon ۷۳۲G (۸ nm) برای پردازنده آن استفاده شده است.

یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد و یک شارژر ۳۳ واتی در جعبه برای شارژ آن دریافت می‌کنید. دوربین عقب ۱۰۸ مگاپیکسلی در طول روز عکس‌های خوبی می‌گیرد اما در اجسام دور انتظار جزئیات باورنکردنی را نداشته باشید. دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو جالب‌تر است و واقعاً امکان ایجاد فریم خلاقانه را فراهم می‌کند. عملکرد کلی این گوشی شیائومی در استفاده روزمره بسیار خوب است و عمر باتری آن رضایت‌بخش خواهد بود. بدنه ردمی نوت ۱۰ پرو مکس باریک و سبک است و این باعث می‌شود که با ویژگی‌هایی که گفتیم این گوشی برای بلاگرهای اینستاگرام مناسب باشد.

گوشی سامسونگ  Galaxy A۳۲ ۴G

این تلفن دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی لمسی است و از پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G۸۰ با فرکانس ۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی دارد و اگر شارژر را در برق رها نکنید، برای مدتی طولانی می‌تواند برای شما کار کند.

دوربین‌های سامسونگ گلکسی A۳۲ ۴G در پشت گوشی شامل ۴ دوربین با کیفیت‌های ۶۴، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی می‌شود و برای عکس‌های سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار گرفته است.

گلکسی A۳۲ ۴G مبتنی بر اندروید است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را از طریق کارت microSD تا ۱۰۰۰ گیگابایت افزایش دهید.

گزینه‌های اتصال در این گوشی شامل Wi-Fi ، GPS و USB Type-C است و سنسورهای موجود در آن شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت است.

برای خرید گوشی A۳۲ بودجه‌ای نزدیک به شش میلیون و چهارصد تومان باید در نظر بگیرید که قطعا ارزش این مبلغ را خواهد داشت.

شیائومی Mi ۱۰T Lite ۵G

موبایل شیائومی Mi ۱۰T Lite ۵G در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی لمسی با وضوح ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۹:۲۰ عرضه شد. این گوشی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G، اندروید ۱۰ و  ۶ گیگابایت رم دارد. باتری این مدل گوشی شرکت شیائومی از نوع غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات است.

با نگاهی به پشت بدنه‌ی گوشی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که هر چهار مورد آن‌ها قابلیت فوکوس خودکار دارند را مشاهده خواهید کرد. برای دوربین سلفی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در روی صفحه نمایش قرار گرفته است تا در تماس‌های ویدیویی و عکس‌های سلفی همراه شما باشد.

شیائومی  Mi ۱۰T Lite ۵G از MIUI ۱۲ استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید  ۱۰ است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را از طریق کارت microSD تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت با یک اسلات اختصاصی افزایش دهید. رنگبندی جذاب این گوشی شامل آتلانتیک آبی، رز گلد بیچ و خاکستری مروارید است که ما یک رنگ آن را در عکس اصلی مقاله استفاده کرده‌ایم.

گزینه‌های اتصال شیائومی  Mi ۱۰T Lite ۵G شامل Wi-Fi ، GPS ، NFC ، مادون قرمز ، USB Type-C ، ۳G و ۴G می‌شود و سنسورهای موجود در گوشی شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، قطب نما، مغناطیس سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت می‌شود و از قفل‌گشایی چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

با امکاناتی که برای شما توضیح دادیم قیمت گوشی شیائومی Mi ۱۰T Lite ۵G شما را متعجب خواهد کرد؛ قیمت این مدل گوشی از شرکت شیائومی بین شش میلیون تا هفت میلیون است و بستگی دارد چه ظرفیت حافظه‌ای انتخاب می‌کنید.

در این مقاله ما دو مدل از دو برند پرفروش را معرفی کردیم اما شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی و خرید آن از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.