دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با شرایطی که سه نماینده ایران در آسیا با آن مواجه هستند ترجیح می‌دهد آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نتیجه نگیرند.

ترجیح می‌دهم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگیریم!

به گزارش قدس آنلاین، نیما نکیسا درباره رقابت پیش روی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:  سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان شرایط مدیریتی مناسبی ندارند و اتفاقات عجیب و غریبی برای آنها رخ داده است. امیدوارم در دوره وزارت آقای سجادی به این مسئله رسیدگی شود و وضعیت با ثباتی برای این سه تیم و دیگر تیم‌ها که سال آینده نماینده ایران در آسیا هستند به وجود بیاید. 

وی افزود: در پرسپولیس با توجه استعفای سمیعی شرایط مدیریتی باثباتی وجود ندارد و در استقلال هم مددی مدتی بیمار بود. مورد عجیب‌تر تراکتور است که با اتفاقات عجیب و غریبی که در تبریز رخ داده، شرایط خاصی را تجربه می‌کند. با وضعیت فعلی تراکتور باید سؤال کنیم آیا لیگ ایران امکان سرمایه گذاری شخصی را ندارد؟ ببینید در سال‌های قبل چه افرادی تیمداری و سرمایه‌گذاری کردند و الان یا عطایش را به لقایش بخشیده‌ و یا اینکه دچار مشکل شدند و از فوتبال فرار کردند. با این وجود عجیب است که اکنون درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت می‌شود.

در مرحله یک‌ هشتم نهایی مسابقات، استقلال دوشنبه ۲۲ شهریور به مصاف الهلال خواهد رفت و پرسپولیس و تراکتور سه شنبه ۲۳ شهریور، به ترتیب مقابل استقلال تاجیکستان و النصر صف‌آرایی خواهند کرد. سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال در این باره خاطرنشان کرد: به عنوان یک مدیر که در فدراسیون مشغول فعالیت هستم، آرزو می‌کنم استقلال، پرسپولیس و تراکتور نتیجه بگیرند ولی به عنوان یک فوتبالیست قدیمی واقعاً ترجیح می‌دهم نتیجه نگیریم و به ساختارسازی بپردازیم. به عنوان یک ایرانی از خدا می‌خواهم تیم‌های‌مان نتیجه بگیرند ولی به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم ساختارسازی کنیم و بعد به صورت ممتد نتیجه بگیریم نه جرقه‌ای. جرقه‌ای نتیجه گرفتن برای ما ثبات ایجاد نمی‌کند. 

نکیسا درباره دو برد اخیر تیم ملی فوتبال ایران، مقابل سوریه و عراق، اظهار داشت: نتایج تیم ملی نشان داد وقتی یک مربی حاشیه ندارد و فقط روی کارش تمرکز می‌کند می‌تواند در کنار بازیکنان نخبه نتیجه بگیرد. پیش از این برای تیم حاشیه‌سازی می‌شد و یکسری افراد را می‌آوردیم که باعث ایجاد چالش می‌شدند، تاحدی که به بحرین و عراق هم می‌باختیم. الان اما وقتی آرامش و آسایش در تیم ملی ایجاد می‌شود می‌توانیم سه گل به عراق بزنیم، آن هم در حالی که کسی فکر نمی‌کرد با این نتیجه بتوانیم عراق را شکست دهیم. وقتی آرامش به تیم تزریق شود تیم اینگونه نتیجه می‌گیرد. این آرامش از رئیس تا پایین‌ترین مقام فدراسیون و از رسانه‌ها تا داخل تیم ملی را در بر می‌گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.