معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد که تمام سربازان وظیفه سپاه استان در مقابل کرونا واکسیناسیون شده اند.

واکسیناسیون سربازان البرزی به اتمام رسید

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار لطفعلی محمدی مطلق با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی  جوانان سرباز به  عنوان امانت مردم در نزد نیروهای مسلح گفت : در سپاه استان  البرز تست پی سی آر  از ابتدای شیوع کرونا برای  تمام سربازان عزیز رایگان بوده است.  
وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون سربازان براساس پروتکل ستاد کل نیروی‌های مسلح و ستاد ملی کرنا انجام گرفته است، از واکسینه شدن تمام سربازان خط مقدم مقابله با کرونا در درمانگاهها خبر داد و گفت  : تمام سربازان در درمانگاه ها شامل پزشکان متخصص سرباز، پرستاران سرباز و همچنین سربازان بکار گرفته شده در پذیرش و نگهبانی در مفابل ویروس کرونا واکسینه شده اند و این امر همزمان با واکسیناسیون کادر درمانگاهها انجام شده است.  
وی با اشاره به اینکه برنامه واکسیناسیون سایر سربازان نیز باقوت ادامه دارد گفت : این اطمینان را به خانواده ها می دهیم که سلامت در کنار حفظ امنیت برای ما اهمیت دارد و یکی از تاکیدات فرمانده  سپاه می باشد.
 معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به این کلام فرماندهی معظم کل قوا که می فرمایند : "خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد " گفت : سربازان به عنوان جوانان آینده ساز ایران اسلامی وارد خدمت مقدس سربازی شده اند و وظیفه ما در این شرایط بیماری کرونا حفظ سلامتی آنان می باشد.

وی افزود : در راستای حفظ سلامتی سربازان و نیروها مراکز مختلف در پادگان‌ها، در آشپزخانه، سالن غذاخوری، آسایشگاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اصول بهداشتی کاملاً رعایت شده و کادر بهداشت کار گند زدایی و ضد عفونی محل‌های سربازی از جمله آسایشگاه‌ها، خواب گاه‌ها و مراکز بهداشتی و سرویس‌ها را به صورت دقیق و روزانه انجام می دهند  و همواره رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط این معاونت رصد می شود 
وی در پایان با اشاره به این که تاکنون هیچ موردی از فوت ابتلا به کرونا در میان سربازان این سپاه نبوده است،  گفت : در رابطه با مرخصی برای مبتلایان هیچ تفاوتی بین نیروهای رسمی و سربازان نیست واین ابلاغ نیروهای مسلح می باشد که با دقت انجام می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.