دبیر انجمن صنفی رانندگان استان قزوین گفت: ۱۳ هزار و ۶۱۶ راننده عضو این صنف در بخش بار و مسافر به شکل مستمر و شبانه روزی در خدمت شهروندان استان و کشور هستند.

بیش از ۱۳هزار راننده در بخش بار و مسافر به شهروندان قزوین خدمت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجمن صنفی رانندگان استان قزوین در بخش ناوگان حمل و نقل کالا دارای ۱۱ هزار و ۵۳۶ عضو و در بخش مسافر نیز دارای ۲ هزار و ۸۰ می باشد.

وی با اشاره به تعداد ناوگان باری در استان قزوین، تصریح کرد: در حوزه باری هشت هزار و ۵۰۴ دستگاه کامیون و در بخش مسافر نیز یک هزار و ۳۲۱ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه وظیفه جا به جایی  کالا و مسافر را از این استان به دیگر نقاط کشور برعهده دارند.

دبیر انجمن صنفی رانندگان استان قزوین با اشاره به ادامه وضعیت شیوع ویروس کرونا، یادآور شد: همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹، علاوه بر تاکید به رانندگان حوزه کالا و مسافر استان مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کار واکسیناسیون آنها نیز آغاز و در حال اجرا است.

این مسوول خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در شرایط کرونایی بدون وقفه به ارایه خدمت پرداخته اند و همواره در هر شرایطی خدمات خود را به جامعه ارایه می کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.