رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر از موافقت شورای اسلامی این شهر با استعفای شهردار منتخب خبر داد.

استعفای یکی از شهرداران منتخب خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر مرادزاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر در شامگاه امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه، اظهار کرد: با توجه به انتخاب محمد صادقی در جلسه هفته گذشته شورای شهر با ۴ رأی اعضای شورای شهر و ترک جلسه از سوی سه عضو دیگر به‌عنوان شهردار، وی امروز استعفایش را تقدیم شورا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به مطرح کردن موضوع استعفای شهردار منتخب در جلسه امروز، ابراز کرد: پس از طرح موضوع در جلسه و انجام رأی‌گیری با نظر موافق ۶ عضو و نظر ممتنع یک عضو دیگر با استعفای محمد صادقی موافقت شد.

وی بیان کرد: جلوگیری از بروز اختلاف در شورای شهر علت استعفای شهردار منتخب اعلام‌ شده است.

مرادزاده خاطرنشان کرد: با نظر موافق اعضای شورای شهر مقرر شد که روز شنبه دوم مهرماه جلسه فوق‌العاده‌ای به‌منظور انتخاب شهردار کاشمر برگزار شود.

گفتنی است؛ انتخاب محمد صادقی به‌عنوان شهردار جدید کاشمر در جلسه هفته گذشته شورای شهر که قانونی یا غیرقانونی بودن آن با حرف‌وحدیث‌هایی روبه‌رو بود حواشی زیادی به‌دنبال داشت، به‌طوری‌که با وجود خروج سه عضو قبل رأی‌گیری از جلسه، با حضور چهار عضو رأی‌گیری برای انتخاب شهردار برگزار و محمدصادقی با چهار رأی به‌عنوان شهردار انتخاب شد، این در حالی است که شنیده می‌شود صورت‌جلسه این جلسه به دلیل خودداری چهار عضو از امضای آن هنوز به فرمانداری ارسال نشده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.