آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی در این مراسم گفت: حدود ۲ سال خدمتم در این استان که فراز و فرودهای فراوانی داشته است، در مبارزه با یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای سلامت بشری سپری شد و دوستان و همکاران عزیز و ارجمندی را از دست دادیم.
دکتر محمدحسین بحرینی افزود: در روزهایی که گذشت فرصتها و رویدادهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و با ورود ویروس منحوس کرونا روزهای عجیب و سختی را تجربه کردیم، که اگر حمایتها و همکاری های جهادگونه همکارانم در حوزه های مختلف نبود، خیلی زود از پا درمی آمدیم. 
وی بیان کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کووید ۱۹ همکاری و حمایت مسوولان ارشد استانی و ملی موجب شد فضای همدلی و همکاری در میان تمام دستگاه ها و سازمان های استان در راستای حفظ سلامت مردم ایجاد شود که جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.
دکتر بحرینی از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان مدیری پرتلاش و پرتوان یاد کرد و خطاب به وی گفت: در این روزهای سخت و سهمگین که سپری می کنیم، برای عمل به مسوولیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید، همدلی، همبستگی و توجه و مشارکت افراد جامعه برای مقابله با اثرات ناگوار شیوع ویروس کرونا است و یقینا خانواده بزرگ سلامت، بنا بر رسالت اجتماعی و وظیفه خود، با تمامی توان و همت برای مهار این بلای خانمانسوز  تمام قد در کنار شما ایستاده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در سخنانی گفت: با قبول این مسوولیت، با مدیریتی چندوجهی و با استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا و ارتقای سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
دکتر محمدعلی کیانی افزود: تاکنون اقدامات بسیار موثری در مدیریت بحران کرونا توسط این دانشگاه انجام شده است که به طور حتم از این تجربیات برای پیشبرد اهداف آتی سازمانی استفاده خواهد شد.
وی تداوم پوشش فراگیر واکسیناسیون، گسترش و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی،  رسیدگی به مشکلات کادر درمانی و سایر پرسنل و همچنین رسیدگی به مشکلات دانشجویان را از برنامه های مهم خود در دوران مسوولیت عنوان کرد.
دکتر کیانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب پزشکی شمال کشور شناخته می شود و تقویت این بخش از اهدافی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

این مراسم با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و شماری از دیگر مسوولان استانی و کشوری در تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.
در این آیین با معرفی دکتر "محمدعلی کیانی" به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خدمات دکتر "محمدحسین بحرینی" ریاست پیشین این دانشگاه در دوران مسوولیت ۲۳ ماهه اش قدردانی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این شهر سفر کرده، امروز مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.