۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 770970

فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از زدن نخستین گل خود با پیراهن تیم خوشحال است. او تاکید کرد که همبازی شدن با نیمار و ام باپه به بهتر شدن او کمک خواهد کرد.

خوشحالی مسی از زدن نخستین گل با پیراهن  PSG

به گزارش قدس آنلاین، ایسنا به نقل از کانال پلاس نوشت:

طلسم گل نزنی مسی در پاری سن ژرمن شکسته شد و این فوق ستاره آرژانتینی توانست گل نخست خود را در دیدار حساس برابر سیتی به ثمر برساند تا تیم پاریسی با دو گل پیروز این بازی شود.

مسی بعد از بازی گفت: انگیزه زیادی داشتم چرا که چند روزی بود که نتوانسته بودم به میدان بروم. در شرایط کنونی در حال هماهنگی با هم تیمی های جدیدم هستم. می دانستم که دیدار برابر سیتی لحظه مهمی برای من است. پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم و باید این راه را ادامه داد.

او افزود: بازی کردن در کنار ام باپه و نیمار باعث بهتر شدن عملکرد ما خواهد شد. هر چه بیشتر در کنار هم باشیم بهتر هم خواهیم شد. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم بهترین نتایج را کسب کند.

مسی در پایان گفت: خوشحالم که نخستین گلم را با پاری سن ژرمن به ثمر رساندم. بعد از تساوی در دیدار نخست برابر کلوپ بروژ به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم. بازی سختی بود. منچستر سیتی تیم قدرتمندی است و پیروزی برابر این تیم اصلا آسان نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.