سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان تاکید کرد که تمام فکر و ذکر او بازی زیبا خواهد بود.

امکانات بارسلونا به پای فولاد نمی‌رسد!

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی در نشست خبری که امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در باشگاه فولاد برگزار شد،اظهار داشت: خوزستان تنها استانی است که اقوام مختلف را در خود جای داده است و قومیت‌های آن هیچ فرقی با هم ندارند و همگی متحد هستیم و خوزستانی بودن ما مایه افتخار است. باید بگویم من به تنهایی نمی‌توانم در باشگاه فولاد کار کنم و به حمایت همه اقوام نیاز دارم. بارها ما خوزستانی‌ها موانع را با همدلی برداشته‌ایم، اکنون هم من با تمام وجود برای موفقیت فولاد انرژی می‌گذارم اما باز هم تاکید می‌کنم به حمایت همه نیاز دارم. اگر نتایج باب دل نباشد، خودم خداحافظی می‌کنم و می‌روم تا هواداران ناراحت نشوند.

وی ادامه داد: دو اردوی تدارکاتی برگزار کردیم که این اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بیشتر از تیم بود و نتیجه آن اصلا مهم نیست. همچنین باید بگویم پنجره بسته بهانه‌ای برای ما نیست و با علم به این موضوع و با تمام وجود آمده‌ام. ضمن این‌که باید بگویم اگر پنجره باشگاه باز بود، تیم من همین تیم فعلی بود و می‌خواهیم با جوانان پا به عرصه بگذاریم.

ویسی با اشاره به زمان حضورش در استقلال خوزستان و جدایی او پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند چرا ویسی از استقلال خوزستان جدا شد که باید بگویم خدا شاهد است که من را بیرون کردند اما عرق به این استان باعث شد من مجددا به خوزستان برگردم.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان سرمربی فولاد ادامه داد: ما خوزستانی‌ها حتی وقتی با بچه‌های‌مان هم فوتبال بازی می‌کنیم، دوست داریم ببریم. فوتبال برای گل زدن و زیبا بازی کردن است و باید به هواداران لذت بدهیم. تمام فکر و ذکر من این است که زیبا بازی کنیم. همچنین باید بگویم فوتبال حد و مرز ندارد اما من تا جایی که بتوانم از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم باشد، ممکن است بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیریم. به هر حال ما خوزستانی‌ها فوتبال ناب خوزستان را دوست داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این‌که بگوییم برنامه سه تا چهار ساله داریم، شعار است و فولاد تیمی است که اگر مثلا تا نیم‌فصل نتیجه نگیریم، برنامه‌مان روی هوا است. به هر حال اگر تیم نتیجه نگیرد، مطمئنا باشگاه به سراغ مربی دیگری می‌رود که حق هم دارد. پس فولاد فقط باید نتیجه بگیرد. من در کنار تیم‌های خارجی زیادی مثل بارسلونا بوده‌ام و باید بگویم امکانات باشگاه فولاد را ندارند و این امکانات بزرگی می‌خواهد. تنها تفاوت ما با باشگاه رئال مادرید این است که آن‌ها عکس بازیکنان‌شان را در رختکن زده‌اند ولی ما این را نداریم.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه ما این است که تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال‌مان خوزستانی باشند و این وظیفه ما است. البته این را هم باید در نظر بگیریم که جوانان نیاز به کار بسیار دارند. باید بازیکنان خوزستانی را احیا کنیم و به جامعه تحویل دهیم زیرا فولاد خوزستان زمانی ۹ ملی‌پوش داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.