تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی را به‌عنوان رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از تلاش‌ها و همکاری فعالانه دکتر علی عسگری رئیس سابق این سازمان با آستان قدس رضوی در راستای بسط و نشر معارف امام رضا(ع) تقدیر و تشکر کرد.

پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی در پی انتصاب رئیس جدید سازمان صداوسیما

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» را که نشانگر تعهد و شایستگی شماست، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بدون شک سال ها تجربه ارزشمند در عرصه خطیر رسانه و هم چنین تعهد و پایبندی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و آموزه های امامین انقلاب، توشه گران بهایی است که می تواند در سال های پیش رو زمینه ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی و نقش آفرینی موثر این دستگاه عظیم و اثرگذار در جنگ نرم را فراهم آورد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همه خدمتگزاران صدوق رسانه ملی، امیدوارم در دوره پیش رو نیز با تعامل موثر میان نهادهای انقلابی، ارتقای تولیدات رسانه ای فاخر در راستای انتقال معارف وجودی ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه حضرت ثامن الحجج علیه السلام را در شبکه های مختلف داخلی و برون مرزی و هم چنین در عرصه خطیر فضای مجازی شاهد باشیم.

همچنین شایسته است از تلاش‌ها، همکاری فعالانه و خالصانه جناب آقای دکتر علی عسگری در تعامل با آستان قدس رضوی در راستای بسط و نشر معارف امام رضا علیه السلام  تقدیر و تشکر و دوام توفیقات ایشان را در دیگر سنگرهای خدمتگزاری، از خداوند متعال مسالت نمایم.

 

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.