دهم اسفند ۱۳۹۹ عزیزی خادم پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال با وجود آنکه کابینه خود را به صورت کامل معرفی نکرده بود، در حضور خبرنگاران مدعی شد به زودی اعضای نواب رئیس فدراسیون را به مجمع معرفی خواهم کرد تا آن‌ها رأی اعتماد لازم از مجمع فدراسیون فوتبال را بدست آورند، اما از آن روز تا به امروز با وجود گذشت ۲۱۵ روز همچنان فدراسیون عزیزی خادم به صورت ناقص و غیر قانونی در حال فعالیت است.

نکته تأمل برانگیز اینجاست که مجمع فدراسیون نیز به این اتفاق هیچ واکنشی نشان ندادند در شرایطی که این رفتار رئیس فدراسیون فوتبال بی توجهی به اساسنامه و بی‌احترامی به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است، اما انگار همه اعضا به شکل ناباورانه‌ای به خواب رفته‌اند.

حدود دو هفته دیگر لیگ بیست و یکم آغاز می‌شود، رویدادی که بدون شک اگر مدیریت ایده آلی نداشته باشد تیم‌های شرکت کننده با بحران‌های بزرگی مواجه خواهند شد اما با وجود حساسیت‌های فراوان رئیس فدراسیون همچنان چشم روی فعالیت غیرقانونی حیدربهاروند سرپرست بازنشسته این سازمان بسته و انگار نه انگار که قرار بود رئیس جدید برای این سازمان معرفی کند.

فعالیت بهاروند به استناد قانون وضع شده از سوی مجلس شورای اسلامی در این سازمان کاملاً غیر قانونی است و بارها دستگاه‌های نظارتی به مسئولان فدراسیون بابت این مسئله به رئیس فدراسیون هشدار داده‌اند اما عزیزی خادم به هیچ یک از این توصیه‌ها توجه نکرده و ترجیح داده به یار انتخاباتی خود در انتخابات اسفندماه مشروعیت بدهد و همچنان وی را به عنوان متولی سازمان لیگ باقی نگه دارد.

حالا باید دید با وجود گذشت بیش از ۲۰۰ روز از فعالیت بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ و ادامه فعالیت غیر قانونی وی دستگاه ورزش چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد. در حالی که برابر اساسنامه رئیس فدراسیون می‌تواند دو مقطع سه ماه سرپرست برای یک بخش تعیین کند و ادامه فعالیت وی پس از این مدت کاملاً خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.