مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جاذبه های کشاورزی، معدن، تمدنی و تاریخی رویکرد جدید گردشگران است که همه آنها را کرمان دارد.

جاذبه های کرمان ذائقه های جدید گردشگران را پاسخ می دهد

به گزارش قدس آنلاین، "محمد قاسمی" ظهر امروز  در جلسه فعالان گردشگری استان کرمان با تبیین شعار امسال گردشگری اظهار کرد: سیاست وزارتخانه این است که در برگزاری رویدادهای مهم تمرکززدایی کند و براین اساس مراسم امسال هفته گردشگری در پنج استان کشور به صورت پایلوت و نمادین درحال برگزاری است.

وی استان های کمتر شناخته شده، کم برخوردارتر و محورهای کلاسیک را از گزینه های انتخاب پنج استان برشمرد و در ادامه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: اقشار مختلفی اعم از صنعت گردشگری، حمل و نقل و ... از شیوع و محدودیت های کرونا آسیب جدی دیده اند و خوشبختانه کل دنیا مراحل آخر واکسیناسیون خود را طی می کنند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در ادامه سخنان خود به جاذبه های استان کرمان اشاره کرد و افزود: استان کرمان تقریبا هر نوع جاذبه ای دارد و حتی در بوم گردی پیشگام و کویر نوردی آن جاذب گردشگر خارجی است.

وی با بیان این مطلب که گردشگر با اهداف مختلف سفر می کند، اظهار کرد: گردشگری کشاورزی یکی از انواع جدید گردشگری است که کرمان می تواند در این زمینه فعال شود.

قاسمی گردشگری تمدنی و تاریخی را یکی دیگر از ظرفیت های گردشگری استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: استان کرمان ظرفیت پرواز بین المللی دارد که باید از آن استفاده کنید.

وی با پیشنهاد اینکه از ظرفیت شرکت های معدنی برای گردشگری معدنی و صنعتی استفاده کنید، در ادامه گردشگری نهضت مقاومت را از موهبت های الهی دیگر در استان کرمان دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان کرمانی در سطح ملی برای معرفی کرمان استفاده کنید.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان بالغ بر همه موارد، کرامت نفس و مهمان‌نوازی بسیار بسیار بالایی دارند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.