شبکه پنج سیما در شبهای پاییزی سه سریال را روی آنتن می برد. همچنین مسابقه کهکشان که ابتدا قرار بود با اجرای ارشا اقدسی روی آنتن برود، با درگذشت ناگهانی این بدلکار، با مجری دیگری پاییز پخش خواهد شد.

پخش سری جدید «روزگار جوانی» و مسابقه «کهکشان» در فراق ارشا اقدسی

به گزارش قدس آنلاین، این شبکه در پاییز ۱۴۰۰ سریال های «وقتی آب بند ها می شکنند»، «روزگار جوانی»، «هشدار برای کبرا ۱۱» و برنامه هایی نظیر: «آشپزی با مامان»، «مسابقه بزرگ کهکشان»، «خنده رو»، «شهرک رنگین کمان»، «مهربانو»، «پرنیان صدا» ۰، «سرچشمه»، «معجزه امید» و سری جدید «شهربرگ» را پخش خواهد کرد.


پخش «روزگار جوانی» با آغاز ربیع

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگارجوانی» به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی با آغاز ماه ربیع ۱۷ مهرماه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل بیوک میزاریی، رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، محمد الهی، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود رضا قدیریان، سولماز حصاری، الهام طهموری، فرشته آلوسی، زینب عباسی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی و امیر مسیبی داستان این سریال روایت می شود.
در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد، دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند بی‌خبر از این که ...
بنا بر این گزارش تولید مجموعه تلویزیونی «روزگارجوانی» درگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.


مسابقه «کهکشان» بدون ارشا اقدسی
مسابقه «کهکشان» از اواخر مهر ماه روی آنتن می رود. در این مسابقه برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می‌توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی‌های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش برنامه از تلویزیون در منازل خود تجربه کنند.
قرار بود مسابقه بزرگ کهکشان با اجرای هنرمند فقید ارشا اقدسی ضبط شود که بعد از فوت ناگهانی و تلخ او ضبط این برنامه به تاخیر افتاد و تیم تولید «کهکشان» با انتخاب مجری دیگر ضبط این برنامه را آغاز کردند.
این مسابقه در دکوری به مساحت ۲۰۰۰ متر طراحی شده و مراحل ثبت نام شرکت کنندگان آن همچنان ادامه دارد. به همین منظور خانواده‌هایی که آماده به چالش کشیدن خود در مواجهه با چالش‌های فیزیکی و معمایی این مسابقه هستند باید تمایل خود برای شرکت در این مسابقه را از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۲۸ در پیام رسان واتساپ اعلام نمایند تا هماهنگی‌های بعدی برای حضور آن‌ها صورت گیرد. در هر قسمت از کهکشان گروهی ۵ نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی کرده و به این بهانه با چالش‌های انسان در مواجهه با رسانه‌ها در هر یک از کهکشان‌های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان اینترنت مواجه خواهند شد.
«کهکشان» در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است. همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش‌جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیونی، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت به عنوان گرافیست، عباس نیک نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان به عنوان گروه طراحی بازی‌ها در این مسابقه ایفای نقش می‌کنند.


مینی سریال «وقتی آب بندها می شکنند»

مینی سریال خارجی «وقتی آب بندها می شکنند» به کارگردانی هانس هربتس مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج می شود. این سریال محصول ۲۰۱۶ هلند در ژانر خانوادگی است.
«وقتی آب بندها می شکنند» روایت حوادث طبیعی در شهر روتردام هلند است. در این شهر بر اثر طوفان شدید بر خلاف وعده ای که نخست وزیرش داده بود، آب بندها می شکنند و سیل تمام شهر را فرا می گیرد.
این سریال شش قسمتی که از شنبه ۱۰ مهر ساعت ۲۳ پخش می شود، به داستان زندگی چند خانواده می پردازد که سیل زندگی شان را تحت تاثیر قرار می دهد و ...


سری جدید «هشدار برای کبرا ۱۱»

سری جدید سریال «هشدار برای کبرا ۱۱ » با آغاز ماه مبارک ربیع هر پنج شنبه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود. فصل جدید سریال هشدار محصول ۲۰۱۸ آلمان است که در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای  به روی آنتن می‌رود. اولین قسمت از سری جدید «هشدار برای کبرا ۱۱» با نام «تولدت مبارک» روی آنتن می رود و در خلاصه داستان آن آمده است: در تولد پنجاه سالگی سمیر او به یاد روزگار جوانیش و اختلافاتی که با والدینش داشت می افتد و...


برنامه «خنده رو»
برنامه «خنده رو» به تهیه کنندگی شهرام راد و اجرای بهمن هاشمی در شب های پاییز، پخش می‌شود. این برنامه ترکیبی در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای از گروه خانواده شبکه پنج سیما هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت. «خنده رو» سوار بر یک اتوبوس شهری در شهر تهران تردد می کند و با حضور شهروندان اتفاقات جذابی مثل استند آپ، اجرای موسیقی، اجرای لطیفه و... را به نمایش خواهد گذاشت. مخاطبان و علاقه مندان می توانند از طریق زیر نویس شبکه و شماره پیامک در این سفر شهری ثبت نام و پس از تایید کارشناسان برنامه در این اتوبوس هنر نمایی کنند.


مستند «مهربانو»
مستند «مهربانو» با محوریت معرفی زنان موفق به تهیه کنندگی زینب پور ابراهیم و کارگردانی مشترک ساسانه گلستانه و زینب پور ابراهیم در جدول پخش برنامه های پاییز شبکه پنج جانمایی می شود.
این مستند در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای به معرفی بانوان موفق جامعه در مشاغل مختلف همچون پزشک، نویسنده، شاعر، کارآفرین و... می پردازد.


«رنگین کمان»
برنامه «شهرک رنگین کمان» با محوریت آموزش مهارتهای زندگی و مدیریت بحران به تهیه کنندگی مریم وطن پور روزهای شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش می شود.
این ویژه برنامه در ۴۰ قسمت سعی دارد به کودکان و خردسالان به صورت ساده و غیر مستقیم مبحث مدیریت بحران را آموزش دهد و عکس العمل های سریع در مواقع اضطراری را آموزش دهد.
"مراقبت از خود" در مواقع بحران مهم ترین شعار برنامه شهرک رنگین کمان است که بصورت طنز، شعر و نمایش آموزش داده می شود. در برنامه شهرک رنگین کمان شخصیت های واقعی مانند دایی (داود منفرد)، خاله قاصدک، مهیار مجیب، امیر حسین انصافی حضور دارند که در کنار آن ها عروسک های چی، انگشتیها و ناخداچی به ایفای نقش می پردازند که بر اساس داستان و اتفاقات تیپ های مختلفی مانند آهنگ چی، آچارچی، بستنی چی، همه چی فروش، پهلوون چی، آتشنشان چی، پلیس چی،   پست چی، درمون چی در برنامه خواهند داشت.
برنامه شهرک رنگین کمان کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما به کارگردانی ندا وفایی و نویسندگی حسین حبیبی در فصل پاییز به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

سری جدید «سرچشمه»
سری جدید برنامه «سرچشمه»   با محوریت تاریخ انقلاب به تهیه کنندگی محسن آزادی در فصل پاییز روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این برنامه با تغییراتی در ساختار و محتوا در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای مخاطبان پخش می شود. برنامه سرچمشه کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که در هر قسمت میزبان کارشناسان، مهمانان یا شاهدان عینی مرتبط با موضوع برنامه خواهد بود و به منظور تبیین و تحلیل بهتر موضوع برنامه، آرشیو های دیده نشده و یا کمتر دیده شده در فواصل زمانی مختلف پخش می شود.


«شهربرگ» و تحلیل موانع تولید
سری جدید برنامه «شهربرگ» به تهیه کنندگی احسان میزرا ابوالحسنی، کارگردانی غلامرضا حیدری و اجرای کیوان نقره کار هر هفته دوشنبه ها ساعت ۱۸روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
در فصل جدید «شهر برگ» ضمن بیان مشکلات و موانع بر سر راه تولید و اشتغال، راه کار های مناسب برای برطرف کردن این موانع نیز تبیین می شود. این برنامه می کوشد ضمن شنیدن تجربه افراد موفق، دغدغه های آنان را نیز در حوزه تولید به گوش مسئولین برساند. سوژه های این برنامه، متنوع و از شهرهای مختلف تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و ... انتخاب شده اند. یادآور می شود «شهر برگ» با هدف برنامه سازی در حوزه تولید و اشتغال بیش از ۴ سال است که درگروه سیاسی شبکه تهران تهیه، تولید و پخش می شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.