مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پست و تیرهای برق زیادی در چابهار و کنارک آسیب‌دیده و طبق نخستین برآوردها این میزان خسارت حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

طوفان "شاهین" حدود ۴۰ میلیارد تومان به برق سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا شهرکی اظهارداشت: خسارت‌ها در حوزه طوفان در حال برآورد است و کمی زمان می‌برد اما با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و نظارت ایشان بر روی اقدامات انجام شده در نهایت جمع‌بندی این خسارت‌ها انجام خواهد شد.

 وی با تاکید بر اینکه طوفان در مناطق چابهار، کنارک و زرآباد باد نسبت به روز گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است افزود: آخرین وضعیتی که از طوفان چرخنده شاهین داریم این است که از منطقه دور و به سمت کشور عمان متمایل شده  ولی تا ظهر امروز همچنان پیش‌بینی وزش باد را خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بارش باران در زرآباد همچنان ادامه دارد تصریح کرد: شرایط نسبت به روز گذشته کاملا ثابت شده اما به تمام فعالیت‌های دریایی تا زمانی که شرایط به صورت کامل مساعد نشود به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های حوزه فنی و برق کارشان را به نحو احسن انجام دادند گفت: هم‌اینک گزارش خاموشی برق از این مناطق طوفان‌زده نداریم و همچنان در صدد هستیم که حوادثی که اتفاق افتاده را رفع و رجوع کنیم.

شهرکی خاطرنشان کرد: در ۲ مسیر مرزی که بر اثر سیلاب بسته شده آب در حال فروکش شدن است و  احتمالا امروز بعد ازظهر شرایط مناسب‌تری در مسیر ریمدان وجود داشته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.