رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در اطعام رضوی و به‌ویژه در اطعام با غذای گرم مطابق با پروتکل‌های بهداشتی رتبه اول در کشور را به‌خود اختصاص داد.

خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در سفر به مشهد و بازدید از یکی از آشپزخانه اطعام حسینی در اردوگاه ثامن الائمه(ع) ایام شهادت آخر ماه صفر را تسلیت گفت و اظهار کرد: با همراهی خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد خراسان رضوی در قالب طرح اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع کرده است.  

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت  ویژه «امین التجاری» نیکوکار خراسان رضوی در طرح اطعام حسینی با کمیته امداد تشکر کرد و افزود: از جمله فعالیت‌های ایشان در بخش اطعام مشارکت در پخت و توزیع غذا بیش از ۱۵ هزار پرس در هر یک از شب‌های ماه رمضان، پخت و توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر است.  

وی از اعتماد نیکوکاران به کمیته امداد گفت و اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند در انجام امور خیرخواهانه خود با کمیته امداد مباشرت و ارتباط داشته باشند و خودشان در انجام امور خیر حضور داشته‌ باشند.  

بختیاری از حمایت‌های آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در استان تشکر کرد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.