مدیر طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: از زمان هجوم ویروس کرونا تاکنون ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه کرونا و محرومیت زدایی در استان های مختلف کشور هزینه کرده است.

کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی ارتش در حوزه محرومیت زدایی کشور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ خلبان ولی رحمانی در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی ارتش در شهرستان فومن اظهار داشت: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی خود در ایجاد امنیت پایدار بخشی از توان خود را برای یاری به مردم در زمان بحران استفاده می کند و در کنار مردم به خدمتگزاری می پردازد.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در سایر استان ها اشاره کرد و افزود: نیروی زمینی ارتش طی ۲ ماه اخیر هشت بیمارستان تنفسی دایمی را با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در استان های مختلف احداث کرد که یک بیمارستان نیز سهم استان گیلان بود. 

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی ارتش اظهارداشت: فقط در سیستان و بلوچستان ۲ بیمارستان تنفسی و طرح‌های محرومیت زدایی در زمینه آب، بهداشت و درمان و تأمین کپسول‌های اکسیژن  اجرا شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه درحوزه محرومیت زدایی در استان گیلان نگاه  ویژه ای به غرب این استان شده است اظهار کرد: ساخت بزرگترین مرکز آی سی یو غرب گیلان با بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و ساخت مسکن محرومان با همکاری سپاه، احداث خانه بهداشت، مسجد از جمله این اقدامات است.

وی افزود: ارتش در حوزه فرهنگی نیز دهها مسجد و اماکن فرهنگی را در حال بازسازی و نوسازی و تجهیز دارد که مصلی شهر فومن هم از جمله این طرح ها است.

سرهنگ رحمانی در ادامه اظهار داشت: در حوزه آبرسانی برای چندین شهر فومن تفاهم نامه ای انجام می شود که عملیات آن پس از تبادل اجرا و تا ۲۹ فرودین روز ارتش باید به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.