مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به زمین لرزه امروز صبح خوسف گفت: به سرعت با دهیاران این روستاها تماس گرفته شد تا مشکلات احتمالی را جویا شویم که براساس گزارشات حاصل شده به جز دو مورد ترک منزل قدیمی وجود نداشته است.

زمین لرزه خوسف خسارتی در پی نداشته است

به گزارش قدس آنلاین، ابوالحسن میرجلیلی امروز با اشاره به زمین لرزه ۴.۶ ریشتری که ساعت ۷ و ۳۷ دقیقه صبح امروز حوالی شهرستان خوسف و سربیشه را لرزاند، اظهارداشت: این زمین لرزه در برخی از روستاهای این منطقه شامل علی آباد، زارعی، علم آباد، خالق آباد و شهرک امام هادی(ع) توسط مردم احساس شده است.

وی با بیان اینکه تیم های ارزیاب و پیشرو بالافاصله بعد از این زمین لرزه به منطقه مورد نظر اعزام شده اند، تصریح کرد: همچنین به سرعت با دهیاران این روستاها تماس گرفته شد تا مشکلات احتمالی را جویا شویم که براساس گزارشات حاصل شده به جز دو مورد ترک منزل قدیمی وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی در پایان به مردم استان توصیه کرد: خراسان جنوبی یک استان لرزه خیز بوده و هر ۱۲ سال زلزله ۶ ریشتر و بالای آن را تجربه می کند بنابراین می طلبد قبل از وقوع زمین لرزه اقدامات لازم صورت و آموزش های لازم را به اعضای خانواده انجام داده و موارد بهسازی و نوسازی و محکم سازی منازل را در دستور کار قرار دهیم تا از خسارت های احتماهی جلوگیری گردد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.