مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام با نوای نریمان پناهی، حسن عطایی، محمدرضا بذری و اسلام‌میرزایی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم بانوی کرامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم عزاداری شهادت جانسوز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه با پخش از صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی ASTANQOM@ برگزار می‌شود.

عصر پنج‌شنبه مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی و مداحی نریمان پناهی و پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شب شهادت مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حسن عطایی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه صبح شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام نیز همراه با دعای ندبه با نوای محمدرضا بذری و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرمعینی دنبال می‌شود که این ویژه برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس می‌شود.

به مناسبت شام شهادت امام یازدهم نیز بعد از نماز مغرب و عشا جمعه‌شب، حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل برای زائران حرم مطهر به سخنرانی و اسلام میرزایی به مداحی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.