مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از توزیع ۸۲ هزار تُن شکر به نرخ دولتی در استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

۸۲ هزار تُن شکر از ابتدای امسال در خراسان رضوی توزیع شده است

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا نوری افزود: با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی، امسال افزون بر ۱۷۲ هزار و ۶۳۰ تن شکر خام نیز وارد استان شده و برای استحصال شکر سفید بین ۶ کارخانه قند و شکر توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانه های قند و شکر در خراسان رضوی برای افزون بر سه هزار نفر اشتغال زایی شده است.                                                                                                                           
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از مجموع بیش از ۸۲ هزار تن شکر توزیع شده طی ۶ ماه گذشته از سال جاری بیش از  هزار و ۸۰۰ تن طی ماههای محرم و صفر در بین هیات‌های مذهبی و موسسات خیریه توزیع شده است.

نوری همچنین به میزان توزیع برنج در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از هفت هزار و ۵۵۵ تن انواع برنج در استان خراسان رضوی توزیع شده است که از این میزان تنها هزار و ۷۴۴ تن آن برنج توزیعی در بین موسسات خیریه و هیاتهای مذهبی طی ماه محرم و صفر امسال بوده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۸۵۱ تُن برنج هندی با قیمت ۱۷۰ هزار ریال و ۸۸۱ تُن برنج پاکستانی با قیمت ۱۹۰ هزار ریال و همچنین ۸۲۳ تُن برنج تایلندی با قیمت ۱۱۰ هزار ریال روانه بازار مصرف شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت:از ابتدای امسال افزون بر پنج هزار و ۸۵۴ تُن برنج تایلندی و ۶ هزار و ۹۴۱ تُن برنج هندی و هزار و ۲۹۶ تُن برج پاکستانی طی برنامه حمل منظم وارد مراکز ذخیره سازی استان شده است.

نوری افزود: این استان در حال حاضر از ذخیره قابل اطمینانی در تامین شکر و برنج برخوردار است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.