حالا خداداد را باید یک آرتیست حرفه ای بدانیم تا فوتبالیست. او که در دوران بازیکنی اش همیشه به واسطه تکنیک بالا و تبحرش در بازی‌خوانی و بازی سازی مهره ای جذاب برای رسانه‌ها بود این روزها تبدیل به ستاره ای رسانه ای شده است که برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

خداداد، کریمی و جباری در یک تیم

در عصر رقابت اپلیکیشن و برنامه‌های اینترنتی خداداد عامل پولسازی برای کارگردانان و تهیه کنندگان است. او که خود علاقه‌مند به اجرا در قاب تلویزیون هم هست شاید حالا تعداد رفقای رسانه ای اش بر رفقای فوتبالی اش را بچربد. طعنه آمیز اینکه عزیزی به واسطه هوش غریزی که دارد در این بستر هم به مانند فوتبال به سرعت رشد کرده و در امر اجرا و قرار گرفتن جلو دوربین‌های تلویزیونی حرفه ای شده است. او حتی خودش را محدود به ژانری خاص نکرده و از حضور در برنامه‌های کاملاً ورزشی گرفته تا شرکت در تاک شوهای اجتماعی و سرگرمی را از دست نمی دهد. خداداد با آن چهره فتوژنیک و البته لحن بی پروایش در اجرا و گفت‌وگوها که کمتر در میان سلبریتی‌های ایرانی سراغ داریم ستاره‌ای جذاب است برای جلب مخاطبان.حالا فرض کنید او مجری برنامه ای ورزشی خواهد بود که کارشناسان ثابتش مجتبی جباری و علی کریمی باشد.سه ستاره تکنیکی،رک و محبوب هواداران قرار است برنامه ای برای تحلیل و بررسی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ و بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اجرا کنند. در این میان آندرانیک تیموریان و اشپیتیم آرفی هم در دو بخش انتخاب برترین‌ها و رصد فضای مجازی در این برنامه حضور دارند.هیجان‌انگیز است( نیست؟)

به خداداد می‌گویم می‌خواهی در اجرا عادل فردوسی پور را هم دریبل بزنی. می‌خندد می‌گوید: «نه بابا.هنوز در اول راه هستم و دوستان به من لطف دارند. تلاشمان این است که با کمک کریمی و جباری که بدون پروا تحلیل می‌کنند و همه می‌دانند که حرفشان در مورد فوتبال کاملاً حرفه ای و بدون تعارف است بتوانیم علاقه‌مندان به فوتبال را با برنامه ای کاملاً حرفه ای سرگرم کنیم».

خداداد در مورد کارشناسی داوری هم می‌گوید «فعلاً در این بخش خودمان نقطه نظراتمان را می‌گوییم و مشکلی نداریم.

ما سال‌ها بازی کردیم و در شرایط مختلف داوری‌ها را دیده و بدون رفتن به کلاس قوانین را فوت آب شده‌ایم». عزیزی در مورد استمرار در رسانه و دوری از فوتبال و میادین می‌گوید «این‌قدر فوتبال اسیر پشت پرده‌ها و حاشیه‌هاست که نوبت به امثال ما نمی‌رسد و ترجیح می‌دهم سرم توی کارم خودم باشد و از فوتبال حرفه‌ای کمی فاصله داشته باشم. متأسفانه در لیگ برتر هرمربی که بیشتر به مدیرعامل‌ها و مالک‌ها پیام تبریک و تسلیت بگوید جایگاه بهتری پیدا می‌کند. ما اهل این کارها نیستیم. ضمن اینکه خودم اجرا را دوست دارم و دارم تلاش می‌کنم در این مسیر بهتر و استاندارتر عمل کنم».

به خداداد می‌گویم سه تا آدم رک کنار هم می‌نشینند دعوا نشود؟«می خندد و می‌گوید قطعاً با هم به چالش می‌خوریم. اما قول دادیم که از مواضع فنی مقابل هم کوتاه نیاییم. به هر حال هوادار استقلال و پرسپولیس می‌داند که کریمی و جباری حرفشان حرف حساب است و وامدار کسی نیستند که چاپلوسی کنند. نظر فنی کریمی و جباری با کارشناسی که فقط فوتبال تماشا کرده و حتی به استادیوم نرفته خیلی فرق دارد.

متأسفانه گاهی در برنامه‌های ورزشی کارشناسی می‌آید در مورد تفکر مربیان و ستاره‌های فوتبال ما و حتی اروپا حرف می‌زند که باور کنید در یک مسابقه فوتبال ۱۱ نفره هم شرکت نکرده است.من امیدوارم در این برنامه‌ها بتوانیم خروجی خوبی برای پیشرفت فوتبالمان تولید کنیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.