۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 773015

در حالی که به میانه های فصل جاری فوتبال اروپا نزدیک می شویم می توان فهرست ضعیف ترین خریدهای تابستانی را مشخص کرد.

بدترین خریدهای تابستانی ۲۰۲۱

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، پاریس سن ژرمن اعتقاد داشت که آنها برای جذب سرخیو راموس کار بزرگی کرده اند اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. 

در واقع راموس هنوز اولین بازی خود را برای باشگاه پاریسی انجام نداده است. او که از ناحیه ساق پا مصدوم بود، مدت‌هاست که بازی نکرده است. با این حال این فقط راموس نیست که در این فصل، باشگاه جدید خود را ناامید کرده است، چندین نفر دیگر نیز در فهرست ضعیف ترین خریدهای تابستانی هستند.

سرخیو راموس

مائوریسیو پوچتینو مجبور به استفاده از زوج دفاعی مارکینیوس و پرسنل کیمپمبه شده است، در حالی که راموس هنوز در دسترس نبوده است. در سن راموس، بازگرداندن مصدومیت و بازسازی آمادگی جسمانی او بسیار دشوار خواهد بود.

سائول نیگز

در چارچوب یک قرارداد نسبتا عجیب و غریب برای خالی کردن فضای دستمزد آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید، سائول نیگز با چلسی قرارداد بست. خرید سائول ابتدا مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

از آن زمان به بعد بازیکن ملی پوش اسپانیایی واقعا برای سازگاری با مشکل روبرو شده است زیرا اولین بازی او مقابل استون ویلا چیزی جز یک کابوس نبود و در نیمه دوم تعویض شد.

لوک دی یونگ

او بازیکنی نیست که برای تیمی با شهرت بارسلونا خوب باشد و هر بار که او در زمین ظاهر می شود شاهد بازی ضعیفی از این بازیکن هستیم.

اریک گارسیا

بارسلونا امیدوار بود که اریک گارسیا یک جرارد پیکه دیگر در این تیم شود و تاریخ دوباره تکرار می شود اما نشانه های اولیه این است که گارسیا، پیکه نیست. شکست ۳ بر صفر مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که گارسیا مدافع متوسطی است. گارسیا این فصل در نیوکمپ به سختی در شرایط ایده آل قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.