معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اجرا قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از پروژه‌های شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز در نخستین برنامه کاری خود در سفر به استان سمنان از طرح‌های عمرانی شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شبکه فاضلاب به طول ۴.۸ کیلومتر، اجرای شبکه روشنایی، اجرای جدول، معابر، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر، تهیه اجناس و اجرای شبکه فیبر نوری در فاز ۳ شهرک صنعتی ایوانکی با مجموع اعتبار بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال، در روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

رسولیان همچنین با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شبکه گاز، جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه فیبر نوری فاز توسعه و احداث ۱۰ واحد کارگاهی با مجموع اعتبار ۲۸۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از شرکت کارتن‌سازی در ایوانکی 

رسولیان همچنین با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی از یک شرکت کارتن‌سازی بازدید کرد؛ این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۴۹ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث شده و در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۶۰ هزار و ۷۴۷ تن کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه‌های کاغذی و مقوایی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از یک طرح صنعتی فولاد در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز بازدید کرد.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال ایجاد شده که در صورت تکمیل و بهره‌برداری برای ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

این واحد صنعتی در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز، شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، انتقال مقاطع ساده کربنی و کم آلیاژی طبقه‌بندی نشده به بهره‌برداری خواهید رسید.

در این بازدیدها علیرضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجتبی بوربور سرپرست فرمانداری گرمسار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی معاون وزیر صمت را همراهی کردند. ‌

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.