۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 773743

وضعیت نابسامان مدیریتی باشگاه شهرخودرو شرایط عجیبی را برای این تیم رقم زده است، پس از آبروریزی در هفته اول بابت نداشتن سرمربی و سرپرست و حضور ۱۵ بازیکن در فهرست این تیم برای بازی مقابل آلومینیوم حالا شنیده می‌شود بازیکنان این باشگاه تصمیم گرفتند دست به اعتصاب بزنند تا شاید صدای آن‌ها به این شکل شنیده شود.

البته این اتفاق کاملاً طبیعی بود، هرچند رضا مهاجری پس از مسابقه در کنفرانس خبری بعد از بازی تلاش کرد موضوع را به شکلی رفع و رجوع کند و شرایط تیمش را طبیعی جلوه دهد اما با این حال بازیکنان جدید که تاکنون هیچ دریافتی مشخصی نداشتند و با رفتارهای عجیب مدیران با پیشنهاد کاهش قرارداد مواجه شدند روز چهارشنبه از حضور در تمرین ریکاوری سرباز زدند تا شاید با این حربه بتوانند بخشی از مطالبات خود را وصول کنند.

قرار بود روز چهارشنبه رضا مهاجری به تهران برود تا با فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه ملاقات کند و درباره مشکلات این تیم تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند اما مشخص نیست نتیجه این جلسه چه بوده و آیا اصلاً چنین جلسه ای برگزار شده یا مالک باشگاه مهاجری را هم بی خود و بی جهت به تهران کشانده است!

با این تفاسیر حالا مشخص نیست بازیکنان شهرخودرو که بی پولی عجیبی را سپری می‌کنند آیا برای بازی دوم آبان ماه به کرمان سفر خواهند کرد تا با رفسنجانی ها بازی کنند یا اینکه عجیب و غریب ترین تیم لیگ بیست و یکم پس از بازی پر حاشیه خود در هفته نخست حالا روند برگزاری مسابقات را با خلل روبه‌رو خواهد کرد.

مسئله وقتی غم انگیزتر می‌شود که کاشف به عمل می‌آید مدیران شهرخودرو پاسخ روشنی به کوزین نداده اند و وی همچنان منتظر واریز مطالباتش از سوی شهرخودرویی‌هاست اما هیچ خبری از پول نیست مگر اینکه فقط با یک معجزه کار این باشگاه حل و فصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.