کتاب پیامبر رحمت (ص) اثر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، ترجمه و منتشر شد.

کتاب پیامبر رحمت (ص) اثر رهبر معظم انقلاب به زبان بنگالی ترجمه شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب که مجموعه بیانات حضرت آیت‌اللّه العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره‌ پیامبرگرامی اسلام، حضرت محمّد (ص) از ولادت تا بعثت و دوران زندگانی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی است.

این اثر توسط معاونت بین‌الملل مؤسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی و با تلخیص و ویراستاری محمدحسن مقیسه درسال ۱۴۰۰برای اولین بار به چاپ رسیده است. در چارچوب طرح تاپ مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و به سفارش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش پس از ترجمه اثر توسط عیسی شاهدی و ویراستاری عبدالقدوس بادشا و تحت نظارت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش توسط انتشارات شوچی پوترا در این کشور چاپ شده در این ایام باشکوه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و نیز بزرگداشت هفته وحدت در حال توزیع است.

این کتاب که در ۷ فصل و در ۲۵۶ صفحه در قطع رقعی و با جلد گالینگور و شومیز برجسته و براق و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه به زبان بنگالی منتشر شده؛ در حوزه بنگلا زبان (با ۲۷۰ میلیون نفر جمعیت) وارد بازار نشر (بنگلادش و کلکته هند) خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.