پیش‌فروش فیلم سینمایی «قهرمان»، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، در سه سینمای مشهد آغاز شد.

پیش‌فروش «قهرمان» در سینماهای مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، پیش‌فروش بلیت فیلم سینمایی قهرمان، آخرین ساخته اصغر فرهادی که قرار است از چهارشنبه، ۵ آبان‌ ۱۴۰۰، همزمان با سراسر کشور در سینماهای مشهد اکران شود، از صبح دوشنبه، ۳ آبان ۱۴۰۰، در سینماهای ویلاژتوریست، اطلس و گلشن مشهد آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت این فیلم را خریداری کرده و صندلی خود را رزو کنند تا جزو اولین تماشاگران اکران فیلم قهرمان در سینماهای کشور باشند.

فیلم قهرمان با مدت زمان ۲ ساعت و هفت دقیقه درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل نداشتن توانایی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد اما طی ۲ روز مرخصی در تلاش است شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند اما اتفاقات آنگونه که برنامه‌ریزی شده پیش نمی‌رود.

مجله سینمای ایتالیا Cinematografo نیز خلاصه داستانی درباره قهرمان منتشر کرده و در بخشی از یکی از شماره‌های خود که به فیلم‌های مهم جشنواره کن پرداخته، آورده است «قهرمان فیلم جدید اصفر فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار است. داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می شود، متوجه می‌شود نامزدش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می گیرد از این پول استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام انسان دوستانه او در شهر می‌پیچد، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل می‌شود و اهالی شهر برای کمک به او دست به کار می‌شوند...»

فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی و بازی امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدر عرفایی، سارینا فرهادی و سحر گلدوست، برنده جایزه بزرگ جشنواره کن ۲۰۲۱ و نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۲ است و یکی از امیدهای فروش گیشه در پاییز ۱۴۰۰ به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.