روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اعلام کرد: در پی مشکل فنی به وجود آمده در جایگاههای عرضه سوخت هم اینک برخی جایگاهها به صورت دستی فعال شده و در دیگر جایگاهها نیز این عملیات در حال انجام است.

برخی جایگاههای عرضه سوخت خراسان رضوی فعال شد

به گزارش قدس آنلاین ، بنا بر این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد آمده است تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه جایگاه پزشکی چهارراه ابوطالب، علی نژاد در ۱۰۰ متری بوستان بسیج، جایگاه ١٧ شهریور، خیام، جایگاه ١٣۶ امام علی(ع) و جایگاه ره پیما واقع در حر عاملی مشهد، جایگاه فخرایی جاده کلات جایگاه لالوی نیشابور، جایگاه شاهرخ و صالح آباد و سادات حسینی تربت جام و جایگاه عدالتیان واقع در اول جاده کلات و جایگاه صادقی قوچان از جمله جایگاههای فعال شده است.

در این گزارش با بیان این که توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های کشور موقتی است  آمده است: پیرامون تامین بنزین و نفت گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده های نفتی به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ گونه نگرانی در این خصوص متصور نیست همچنین شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا کذیب می‌شود.

جایگاهای سوخت کشور امروز بر اثر مشکل فنی به وجود آمده در سامانه پرداخت هوشمند سوخت قادر به عرضه سوخت نبودند. 

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.