مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه مشهدی برای تغییر نام خود مجوز کمیسیون ماده پنج را دریافت نکرده و اسم آن پدیده مشهور به شهرخودرو است.

مهدی: نام باشگاه مشهدی پدیده و مشهور به شهرخودرو است

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی درباره اعلام زمان دیدار معوقه پیکان و ذوب آهن و اینکه آیا برای تعویق دیدار تیم‌های دارای بازیکن در تیم فوتبال امید کشورمان باید سه بازیکن از یک تیم به جمع شاگردان مهدی مهدوی‌کیا دعوت می شد یا چهار بازیکن اظهار داشت: اصلا درباره تیم فوتبال امید سقف بازیکن نداریم و این موضوع درباره تیم ملی بزرگسالان است اما به دلیل اهمیت عملکرد تیم امید برای ما در این مقطع و اینکه فضا را فراهم دیدیم با همکاری دو باشگاه پیکان و ذوب آهن، دیدار این دو تیم به تعویق افتاد. از این باشگاه‌ها هم تشکر می‌کنم.  نتیجه آرامشی که به تیم ملی امید دادیم این بود که این تیم نتایج خوبی گرفت. 

وی درمورد تعطیلی رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری هفته چهارم عنوان کرد: به دلیل اردوی تیم ملی و ایام فیفا مسابقات تعطیل می‌شود و پس از آن هم لیگ را شروع می‌کنیم. پیش بینی کرده‌ایم بین یک تا پنج بهمن نیم فصل اول تمام شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص اینکه آیا پیشرفت خاصی در وضعیت ورزشگاه‌ها و چمن‌های مصنوعی حاصل شده است، گفت: صبح امروز عکسی از ورزشگاه حافظیه شیراز دیدم که روی چمن آن کاور کشیده بودند. رسیدگی‌های لازم را برای جایگزینی و به کیفیت بهتر رساندن این چمن انجام می‌دهند اما روز گذشته از طریق سازمان لیگ با باشگاه‌های نساجی، مس رفسنجان، فجرشهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان مکاتبه داشته و از آنها خواستیم هرچه سریع‌تر گزارش کاری درباره پیشرفت کار ورزشگاه‌های اصلی‌شان ارائه بدهند.

مهدی اضافه کرد: زمین‌های فعلی که از آنها بهره‌برداری می‌کنیم موقت است و امیدواریم هرچه سریع‌تر ورزشگاه اصلی‌شان وارد مدار برگزاری رقابت ها شود و بتوانیم کیفیت خوبی از ورزشگاه ها را برای تیم‌ها شاهد باشیم. از آنها خواستیم به قید فوریت پاسخ بدهند و منتظر جواب هستیم. 

وی در مورد آخرین وضعیت مالکیت و نام باشگاه پدیده مشهد توضیح داد: از لحاظ انتقال سهام، اساسنامه و آنچه که اکنون در اختیار سازمان لیگ دارد در اختیار مالک باشگاه است اما درمورد نام باشگاه‌ و مجموعه‌ای که می‌خواهد فعالیت ورزشی کند، طبق قانون کشورمان برای تغییر نام باید از اداره کل ورزش و جوانان استان مجوز فعالیت ورزشی بگیرند. مجوز قبلی به نام پدیده بوده است و برای تغییر نام به شهرخودرو باید از اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز دریافت کنند. عنوان این مدرک کمیسیون ماده پنج است و پس از ارائه این گواهی‌نامه نام باشگاه را هم عوض کرده و در مسابقات اعلام می‌کنیم اما طبق آنچه ما دیده و در اختیار داریم نام باشگاه پدیده مشهور به شهرخودرو است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص همزمانی بازی‌ها گفت: شاید برنامه مقداری از این هم فشرده‌تر شود. فصلی داریم که می‌خواهیم با فاصله زمانی ۵-۴ روزه بازی‌هایش را برگزار کنیم اما در این مدت تیم ها باید طبق مهلت قانونی بازی کرده و وارد رقابت‌ها شوند. اگر بخواهیم  در ۳-۲ روز خاص بازی‌ها را تقسیم کنیم احتمال دارد در پایان  ۳-۲ روز کم بیاوریم و لیگ ما ناگهانی برای یک تا دو هفته پایانی خود ۵۰ روز تعطیل شود.

مهدی اضافه کرد: فصل بعد سال جام‌جهانی است و باید لیگ امسال را طبق برنامه تمام کرده و فصل بعدی را به موقع شروع کنیم تا تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات شوند و نفرات ملی‌پوش هم برای جام‌جهانی آماده شوند.

وی در مورد آخرین وضعیت تبلیغات محیطی توضیح داد: باشگاه های متقاضی در این مورد با ریاست سازمان لیگ جلساتی داشته و پیگیری‌ها را انجام می‌دهند اگر قرار باشد کار جدیدی اتفاق بیفتد و قرار تجاری جدیدی صورت بگیرد باید منافع همه تیم‌ها در نظر گرفته شود. تبلیغات محیطی برای همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یکی است. قطعا درباره تضامین با هم توافقاتی داشتند و اگر این تضامین رد و بدل و توافقات حاصل شود هر چیزی میسر است اما در مورد ریز جزئیات درودگر و بهاروند در جریان هستند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا همچنان شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم نیست، پاسخ داد:‌ به عنوان برگزارکننده مسابقات از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می‌کنیم اما سازمانی خارج از فوتبال باید مجوز صادر کند مدیریت بهداشت کشور باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی، روش اجرایی آنها و محدودیت‌ها  را به ما ابلاغ کند. درباره حضور تماشاگران مشکلی نداریم و به دیده منت از آن استقبال می‌کنیم. خیلی دلمان برای طرفداران تنگ شده و آرزو می‌کنیم آنها را در ورزشگاه ببینیم.

مهدی درباره اینکه آیا سازمان لیگ از شکایت باشگاه از یک بازیکن به دلیل انعقاد قرارداد با باشگاهی دیگر خوشحال می‌شود، گفت: از شکایت، دعوا، دلخوری و این چیزها خوشحال نمی‌شویم و خیالتان در این مورد راحت باشد اصلا این موارد  جزو منابع درآمدی سازمان لیگ دیده نشده و فکر نمی‌کنم هیچ قانون‌گذاری از دریافت جریمه خوشحال شود. آیا اگر من از چراغ قرمز رد شوم  یا به ورود ممنوع بروم، راهنمایی و رانندگی خوشحال خواهد شد؟ اگر به خاطر دعوا به دادگاه بروم و برای باطل کردن تمبر هزینه بدهم سازمان قضا خوشحال می‌شود؟

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ از دریافت جریمه خوشحال نخواهد شد گفت:‌این جرائم بازدارنده است تا اتفاق دیگری نیفتد و اتفاق خوبی بیفتد. همه ما از اینکه تخلف راهنمایی و رانندگی به دعوایی در دادگاه نباشد خوشحال می‌شویم جرایم برای انجام نشدن تخلفات رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود نیمی از مبلغ شکایت را سازمان لیگ برای خودش برمی‌دارد عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد اما باید قضایا را دید در مورد  چارچوب مالی که انجام می‌شود تعریفی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.