شاخص کل بازار بورس امروز (دوشنبه، ۱۰ آبان‌ماه) با ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحد افزایش در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۶۱ هزار واحدی قرار گرفت.

روی خوش شاخص بورس به عزم دولت برای حمایت از بازار سرمایه

به گزارش قدس آنلاین، در معاملات امروز بیش از چهار میلیارد و ۳۲۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۲ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با سه هزار و ۱۲۲ واحد افزایش به ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با یک هزار و ۹۶۷ واحد رشد به ۲۲۸ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.

شاخص بازار اول ۲۲ هزار و ۶۶۰ واحد و شاخص بازار دوم ۱۹ هزار و ۹۱۴ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با سه هزار و ۵۷ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با دو هزار و ۳۳۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۴۴۰ واحد، پالایش  نفت اصفهان (شپنا) با ۹۲۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۹۰۱ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۸۶۹ واحد و شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۸۵۸ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۱۴۲ واحد، گروه دارویی برکت (برکت) با ۱۱۸ واحد، آسان پرداخت پرشین (آپ) با ۵۱ واحد، صنایع سیمان دشتستان (سدشت) با ۴۷ واحد و آلومینیوم ایران (فایرا) با ۴۰ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد گروه دارویی برکت (برکت)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، معدنی دماوند (کدما)، صنعیت زر ماکارون (غزر)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پارس فولاد سبزوار (فسبزوار) و آریان کیمیاتک (کیمیاتک) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۹۳۳ ‌میلیون و ۲۱ هزار برگه سهم به ارزش دو ‌هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس بیش از ۱۶۹ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۴۰۰ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۵۳۵ میلیون برگه سهم به ارزش ۶۱۰ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد پلیمر آریا ساسول (آریا)، ‌سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، صنعتی مینو (غصینو)، فرابورس ایران (فرابورس)، پالایش نفت شیراز (شراز)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان) و فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا)، صنایع پتروشیمی تخت جمشید (شجم)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای)، پتروشیمی مارون (مارون)، بیمه سامان (بساما) و کلر پارس (کلر) با تاثیر منفی بر شاخص فرابورس همراه بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.