جمعه عصر در لیگ برتر شاهد نبردی جذاب و جالب بین شاگرد و استادی خواهیم بود که پس از سال‌ها به‌هم می‌رسند.

میثاقیان – عنایتی در نبردی حیثیتی

میثاقیان و عنایتی این بار در قامت سرمربی، تیم‌هایشان را مقابل هم آرایش می‌دهند. ابتدایی‌ترین سؤال در مورد این بازی این است که آیا میثاقیان فوت استادی را به عنایتی یاد داده است یا خیر؟ «پدیده» و «هوادار» شرایط مشابهی از نظر موقعیت در جدول دارند. هر دو تیم تا اینجا بازنده بلامنازع بوده‌اند. پدیده اسیر بی پولی و پنجره بسته بود و تنها با ۱۳ بازیکن فصل را شروع کرد. یک بازی مقابل حریف حاضر نشد و یک بازی هم در خانه باخت و مساوی داد. این بار البته پنجره باز شده و اگر نامه فیفا اعمال شود، میثاقیان می‌تواند از بازیکنانی چون بیژن، شریفی،ربیع خواه و کمندانی استفاده کند و بار تجربی تیمش را بالا ببرد. در واقع تیم پدیده با نفسی تازه لیگ را ادامه می‌دهد و پیروزی مقابل «هوادار» می‌تواند هواداران مشهدی را خوشحال کند.در سوی مقابل عنایتی که تیمش انتظارات را برآورده نکرده احتمالاً شکست در این بازی آخرین فرصت وی باشد و مالکان«هوادار» دنبال گزینه دیگر بروند.

نبرد پیچیده استقلال

با نبرد فجر و استقلال علاقه‌مندان به فوتبال پس از سال‌ها می‌توانند به استادیوم شیراز نگاهی دوباره بیندازند.فجر تیم تازه وارد لیگ برتر در حال جان گرفتن است و استقلال در شیراز همیشه با مشکلاتی روبه‌رو بوده است. این بار البته در نبود تماشاگران، آبی‌ها این شانس را دارند که روی ریل پیروزی‌های خود باقی بمانند. مجیدی بر خلاف همیشه لیگ را با استقلال در شرایط ۱۰۰درصد پیروزی آغاز کرده و برای ادامه کامیابی‌ها حسابی انگیزه دارد. مسئله مبهم در مورد استقلال این است که «ژستد» می‌تواند در این بازی به میدان برود یا خیر؟به طور حتم حضور این بازیکن که شنیده می‌شود استانداردهای حرفه‌ای خوبی هم دارد می‌تواند استقلال را قوی‌تر از قبل کند. بازی مقابل تیم‌های تازه صعود کرده البته که همیشه سخت است چون آن‌ها انتحاری و با انگیره به میدان می‌آیند.با این حال استقلال یک دلش شیراز است و یک دلش اصفهان . سپاهان از کورس جا می‌ماند؟

دربی نصف جهان

در اصفهان اما دربی داریم. دربی حساس بین سپاهان با آرزوهای بزرگ قهرمانی و ذوب‌آهن با عزمی آهنین برای بازگشت به روزهای خوب گذشته.شاگردان نویدکیا نشان دادند که سزاوار قهرمانی هستند و بازی‌هایشان حسابی تماشاگر پسند است. امروز سپاهان به اندازه دو تیم بازیکن درجه یک دارد. ذوب‌آهن هم ترمیم شده و دیگر آن تیم نحیف سال قبل نیست. امتیازات این دربی برای همه تیم‌های لیگ مهم است. خیلی از تیم‌ها منتظر توقف سپاهان هستند. پرسپولیس، گل گهر و حتی همین پیکان که فردا باید مقابل تراکتور به میدان برود. تراکتور هنوز کار دارد تا موتورش گرم شود و این بهترین فرصت برای پیکان است که بتواند امتیازهای شیرینی از این تیم بگیرد. تیم هایی مثل پیکان امتیازهای اول فصلشان برایشان طلاست.

جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰

هوادار- پدیده مشهد            ۱۶:۰۰

تراکتور- پیکان     ۱۶:۰۰

فجر سپاسی- استقلال          ۱۶:۰۰

ذوب آهن-           سپاهان   ۱۸:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.