معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری اولین جشنواره بین المللی"نوای معروف" در تهران خبر داد.

اولین دوره جشنواره بین المللی نوای معروف برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت السلام والمسلمین مهدی دهقان، معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری اولین دوره جشنواره ملی و بین المللی نوای معروف خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره در ۵ محور نشان معروف، اثر معروف، سخن معروف، حجاب معروف و هنر معروف برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که جشنواره نوای معروف در بخش نشان معروف به موضوع شعار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی در حوزه کارخانه‌ها خواهد پرداخت عنوان کرد: در بخش اثر معروف مدیا و حوزه‌های تصویری و در بخش سخن معروف حوزه‌های مقاله، داستان و شعر  مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهقان خاطرنشان کرد: بخش حجاب معروف در حوزه حجاب، عفاف و تولیدات و بخش هنر معروف در حوزه تئاتر و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه های مختلف بتوانند باتوجه به تخصص و علاقه خود در این جشنواره شرکت کنند.

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد این ستاد با رویکرد مهم و اساسی در جهت حفظ ارزشهای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته که ماموریت آن اولا امر به معروف و ثانیا جلوگیری از انحرافات و نهی از منکر بوده که در راستای حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

غلامرضا علی جانی دبیر اجرایی جشنواره بیان نمود تولیدات به دبیرخانه مرکزی ارسال، داوری و نتایج در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شعار جشنواره (نگاه نو اندیشه برتر) افزود؛ معاندین هیچ وقت دوست ندارند برجستگیهای این انقلاب و ملت به صورت نگاهی نو و اثری فاخر عرضه شود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.