نخستین نشست قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار و استاندار خراسان رضوی تشکیل قرارگاههای شهرستانی نهضت ملی مسکن به مسوولیت فرمانداران و دبیری اداره های راه و شهرسازی را خواستار شد.

قرارگاههای شهرستانی نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در این نشست افزود: هدف چهار ساله مدیریت استان در بحث مسکن، تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است و لازم است این هدف در ۲ برش اجرایی و در مرحله اول برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شود که در این راستا لازم است تعداد متقاضیان هر شهرستان و اراضی مورد نیاز این طرح شناسایی و در کارگروه مطرح شود که خوشبختانه بخش زیادی از این کار انجام شده است.

وی همچنین دستورات لازم برای شناسایی اراضی مستعد اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ارائه کرد و مقرر شد تا ۲ هفته آینده اراضی مذکور شناسایی و موارد مدنظر در جلسه بعدی قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

 در حاشیه این نشست استاندار خراسان رضوی و هیات همراه از بخش‌های مختلف اداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و از زحمات پرسنل این مجموعه‌ها قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.