۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 776559

فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی از چهارشنبه، ۱۹ آبان‌ ماه، همزمان با سراسر کشور به لیست اکران سینماهای مشهد اضافه شد.

«منصور» به سینماهای مشهد آمد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی منصور که ساخته‌ سازمان هنری و رسانه‌ای اوج است، بخشی از زندگی شهید ستاری را به نمایش می‌گذارد. فرمانده‌ای که در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر جنگ با دشمن بعثی، به جنگ با برخی ساختارهای معیوب اداری می‌رود.

این فیلم روایتی تاریخی از زندگی فرمانده‌ای است که اگرچه کمتر نامش بر سر زبان‌هاست اما اقدامات بزرگی را در دوران فرماندهی‌اش انجام داد. بازخوانی یک چهره کمتر شناخته شده برای نسل جوان بر پرده سینما، اقدامی ارزشمند و مغتنم است که می‌تواند فتح بابی برای به تصویر کشیده شدن سایر شخصیت‌های اثرگذار تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد. 

سازنده این فیلم که در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد نیز حضور داشت، سیاوش سرمدی است و منصور اولین کار سینمایی او به‌ شمار می‌رود.

وی پیشتر مستندهایی در زمینه تاریخ مانند «تهران تقاطع سئول» و «جنگ ششم» را کارگردانی کرده بود. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع اشاره کرد.

فیلم سینمایی منصور از امروز، ۱۹ آبان‌، همزمان با سراسر کشور در هفت سانس در پردیس سینمایی هویزه، سه سانس در پردیس سینمایی اطلس، هفت سانس در پردیس سینمایی ویلاژتوریست، چهار سانس در سینما آفریقا و ۲ سانس در مجموعه سینمایی سیمرغ مشهد اکران می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت مراجعه کرده و سانس و صندلی خود را جهت تماشای فیلم رزرو کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.