استاندار یزد با بیان این‌که نساجی یکی از صنایع مزیت‌دار این استان است، گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده قرار است طی یک سال آینده شهرک نساجی یزد افتتاح و تمام کارگاه های نساجی سطح شهر در آن ساماندهی شود.

افتتاح شهرک نساجی طی یک سال آینده در یزد

به گزارش قدس آنلاین، مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه بازدید از منطقه مریم آباد یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان با بیان این‌که از زمان استقرار مدیریت جدید جمعه های هر هفته را به بازدید از مناطق مختلف به ویژه کمتر برخوردار استان اختصاص دادیم، اظهار کرد: یزد یکی از بزرگترین شهرستان‌های این استان است که علی‌رغم مرکزیت ولی مشکلات جدی و زیادی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای دارد که لازم است برای بررسی و رفع آنها اقدامات جدی انجام شود.

وی وجود کارگاه‌های مختلف نساجی را یکی از ویژگی‌های منطقه مریم آباد در شهرستان یزد دانست و افزود: نساجی به دلیل سابقه دیرینه‌ای که در این استان دارد امروزه به یکی از موثرترین عناصر توسعه اقتصادی استان یزد تبدیل شده که به نظر می‌رسد در صورت حمایت برنامه‌ریزی شده و هدفمند می‌تواند برای مردم دارالعباده ارزش افزوده قابل قبولی داشته باشد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که نساجی یکی از صنایع مزیت‌دار این استان است، گفت: در بازدید امروز مجموعه تولیت کارگاه‌های نساجی مریم آباد یزد به اتحادیه نساجان استان واگذار شد و یک سری هماهنگی‌ها برای تقویت این ظرفیت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فاطمی بررسی مشکلات زیرساختی نظیر گاز، آب و برق را از جمله اقدامات انجام شده در بازدید امروز خود از منطقه مریم آباد عنوان و تصریح کرد: برای هر سه مورد برنامه‌ریزی لازم انجام و طی یک سال آینده شهرک نساجی یزد افتتاح و تمام کارگاه‌های موجود در سطح شهر به صورت منسجم در آن ساماندهی می شوند.

وی بررسی مشکلات مربوط به زیرساخت های ورزشی و میراث فرهنگی در این منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است که با هماهنگی مدیران کل مرتبط و شورای اسلامی شهر یزد سعی بر رفع آنها داریم.

استاندار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با بررسی‌های میدانی و مستمر چالش‌های موجود را به حداقل کاهش دهیم و نقش خدمت رسانی به مردم را ادا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.